کد خبر: ۶۸۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۲۴۲۷
سریال تلویزیونی " مرز خوشبختی" هفته آینده در شهرستان محلات کلید می خورد و بازیگرهایی همچون پوریا پورسرخ، مهدی سلوکی و امیر حسین آرمان جلوی دوربین می روند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان:  سریال تلویزیونی " مرز خوشبختی" هفته آینده در شهرستان محلات کلید می خورد و بازیگرهایی همچون پوریا پورسرخ، مهدی سلوکی و امیر حسین آرمان جلوی دوربین می روند.
آیدین نادری مدیر روابط عمومی سریال تلویزیونی "مرز خوشبختی" گفت: سریال "مرز خوشبختی" هفته آینده جلوی دوربین می رود و این اثر هم اکنون در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران قرار دارد.

وی ادامه داد: سریال 15 قسمتی "مرز خوشبختی" داستان 3 جوان را روایت می کند که هر یک در زندگی خود با مشکلات مختلفی رو به رو هستند.

نادری تصریح کرد: شخصیت اصلی داستان، یک جوان شهرستانی است که با آمدن به تهران ، در رده نخبه های علمی قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: این جوان شهرستانی به خواهر دوست خود، علاقه دارد اما پدر دختر به این وصلت راضی نیست و در ادامه روند داستان، شاهد رخ دادن رویدادهای دیگری هستیم.

مدیر روابط عمومی سریال تلویزیونی "مرز خوشبختی" در ادامه صحبت های خود، توضیح داد: پوریا پورسرخ، مهدی سلوکی و امیر حسین آرمان از جمله بازیگرهای این اثر تلویزیونی هستند.

وی خاطرنشان کرد: شروع تصویربرداری سریال "مرز خوشبختی" هفته آینده در شهر محلات است.

گفتنی است، سریال تلویزیونی "مرز خوشبختی" به کارگردانی حسین سهیلی زاده، تهیه کنندگی مهران رسام و نویسندگی علی خودسیانی در حالی تصویربرداری خود را آغاز خواهد کرد که از آن به عنوان سریال نوروزی شبکه 2 سیما نام برده شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: