کد خبر: ۶۸۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۸۴۶
دین‌محمدی؛
مربی فصل گذشته استقلال اعتقاد دارد که این تیم همچنان در کارهای تدافعی با مشکل مواجه است.
به گزارش خبرداغ،سیروس دین‌محمدی در مورد روند رو به رشد استقلال در چند هفته اخیر اظهار داشت: «خوشبختانه استقلال نتایج خوبی در این چند هفته گرفت و اعتمادبه‌نفس بازیکنان بالاتر رفته و آنها می‌توانند در هفته‌های آینده شرایط بهتری داشته باشند. با این حال خط دفاعی استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد و معتقدم این تیم همچنان در دفاع مشکل دارد و گاهی اوقات خیلی راحت به حریفان موقعیت گل می‌دهد. در بازی آخر هم سیدمهدی رحمتی عملکرد خوبی داشت و چند موقعیت مناسب را از حریف گرفت.»

 

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند امسال مدعی قهرمانی باشد، عنوان کرد: «استقلال و پرسپولیس همیشه در هر جای جدول باشند، قطعا مدعی قهرمانی خواهند بود ضمن اینکه تراکتورسازی را هم جزو مدعیان جدی می‌دانم. رقابت در بالای جدول فشرده است و چیزی قابل پیش‌بینی نیست.»

 

دین‌محمدی در مورد وضعیت بختیار رحمانی و اینکه خیلی‌ها معتقدند او نتوانست در استقلال خودش را نشان دهد، گفت: «سابقه نشان داده که بختیار بازیکن خوبی است، ولی نباید خودش را درگیر حاشیه‌ها کند. بهتر است رحمانی کاری با حاشیه‌ها نداشته باشد و سرش را پایین بیندازد و فوتبالش را بازی کند.»

تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: