کد خبر: ۶۸۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
تعداد بازدید: ۳۹۵

استقبال عارف از ترمیم کابینه یازدهم؛ مطالبه مردم است /حوزه اقتصادی هم نیاز به تغییرات داردرییس فراکسیون امید مجلس تاکید دارد تصمیم دولت برای ترمیم کابینه درست و در راستای مطالبات مردم است.

محمدرضا عارف که امروز در جمع خبرنگاران پارلمانی حضور یافته بود در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین درباره اخبار مربوط به ترمیم کابینه دولت یازدهم، گفت: این تغییرات مطالبات مردم بود و از دولت بخاطر این تصمیم تشکر می‌کنم. اگرچه یکی دوماه دیر اتفاق افتاد ولی امیدواریم که بازتاب مثبتی در ایجاد فضای جدید داشته باشد و نتیجه آن نیز تلاش بیشتر دولت برای پاسخگویی به مطالبات مردم به ویژه در بخش های اقتصادی باشد.

وی با اشاره به اینکه این ترمیم کابینه می تواند در حوزه اقتصادی هم اتفاق افتد، گفت: کشور نیاز به یک تحرک جدید در بخش اقتصادی دارد، گرچه دولت دستاوردهای خوبی در این بخش دارد و آمارها و شاخص ها گویای این مطلب است ولی باید این تغییرات در زندگی روزمره مردم حس شود.

رییس فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: مردم باید احساس کنند که زندگی شان تغییر کرده است. ما فکر می کنیم باید دولت تحرک بیشتری داشته باشد تا مردم دستاوردهای اقتصادی دولت به ویژه در بخش اشتغال که باعث نگرانی زیاد خانواده ها شده است را حس کنند. در واقع دولت در بخش های اقتصادی با یک برنامه ریزی جدی تر به بخش اشتغال اولویت بیشتری بدهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: