کد خبر: ۶۸۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۶
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره رفتن و نرفتنش از وزارت ارشاد گفت: چند روز صبر کنید تا نتیجه مشخص شود من درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم.
پاسخ جنتی به شایعه استعفایش/ «چند روز صبر کنید»وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۵ مهرماه با حضور در ستاد برگزاری انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات درباره شایعاتی که این روزها درباره رفتنش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح است، اظهار کرد: چند روز صبر کنید تا نتیجه مشخص شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب‌نیوز؛ علی جنتی که در پاسخ به ایسنا صحبت می‌کرد، ادامه داد: چند روز دیگر نتیجه مشخص می‌شود و من درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم.

او همچنین درباره اولین انتخابات الکترونیکی هیات نظارت بر مطبوعات کشور به بیان توضیحاتی پرداخت و گفت: تاکنون خوشبختانه استقبال خوبی از سوی مدیران مسئول رسانه‌ها شده است و تعدادی از آن‌ها در این انتخابات شرکت کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: