کد خبر: ۶۸۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
تعداد بازدید: ۱۰۴۰
لیلا حاتمی بازیگر فیلم «بمب» پیمان معادی شد و دومین فیلم سینمایی معادی پس از یک پیش تولید طولانی به زودی جلوی دوربین می‌رود.
لیلا حاتمی بازیگر فیلم پیمان معادی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام جم آنلاین، پیمان معادی نقش اصلی این فیلم سینمایی را علاوه بر کارگردانی بر عهده دارد و علاوه بر او لیلا حاتمی نیز در این فیلم حضور دارد.

سازندگان این فیلم سینمایی این روزها مراحل پایانی پیش تولید و قطعی کردن لوکیشن های «بمب» را پشت سر می‌گذرانند و این فیلم بزودی و با انتخاب کامل بازیگران مقابل دوربین خواهد رفت.
به جز پیمان معادی و لیلا حاتمی که برای اولین بار در «بمب» با یکدیگر همکاری می‌کنند، پیش از این حضور پیمان جعفری به عنوان مجری طرح و محمود کلاری به عنوان مدیر فیلمبرداری در دومین فیلم معادی که برای رونمایی در فجر ساخته خواهد شد، قطعی شده است.

پیمان معادی که فعالیتش را به عنوان بازیگر در سینمای ایران با "درباره الی” و بعد از آن "جدایی نادر از سیمین” اصغر فرهادی آغاز کرد، بعد از آن توانست در چند فیلم و سریال آمریکایی ایفای نقش کند و از مهم ترین آنها می‌توان به "کمپ ایکس ری” اشاره کرد.

داستان «بمب» به روزهای موشک‌باران تهران در دهه شصت برمی‌گردد و تهیه‌کنندگی آن را مهدی داوری برعهده دارد که در حال حاضر فیلم سینمایی «اروند» با موضوع شهدای غواص را بر پرده سینماها دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: