کد خبر: ۶۸۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
تعداد بازدید: ۷۰۶
مدیر مرکز فوریت های پزشکی شهرستان فامنین گفت: همزمان با روز عاشورا هنگام انتقال یک مادر باردار توسط اورژانس به بیمارستان، نوزاد در داخل آمبولانس متولد شد.
تولد نوزاد در آمبولانس اورژانس (+عکس)به گزارش خبرداغ ، جلال بیگ محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از تماس یک خانواده عوامل اورژانس برای امدادرسانی به یک مادر باردار تیم اورژانس 115 تجرک به روستای 'آقاج' بخش پیشخور فامنین اعزام شدند.

وی اضافه کرد: هنگام انتقال مادر 28 ساله توسط اورژانس در مسیر تجرک نوزاد با کمک کاردان و پرستار فوریت های پزشکی متولد شد.

وی بیان کرد: عوامل اورژانس نوزاد و مادر را به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهر فامنین منتقل کردند و وضعیت جسمی هر دو آنها مطلوب است.

مدیر مرکز فوریت های پزشکی شهرستان فامنین اظهارکرد: این شهرستان دارای سه مرکز فوریت های پزشکی است که این مراکز به پنج دستگاه آمبولانس و آخرین تجهیزات پزشکی مجهز هستند.

بیگ محمدی افزود: ماهانه به طور میانگین 200 عملیات توسط اورژانس 115 فامنین انجام می شود که 60 تا 65 درصد این عملیات ها مربوط به سوانح رانندگی می شود.

استان همدان دارای 47 پایگاه فوریت های پزشکی است که 19 مورد از آن شهری و مابقی در جاده های برون شهری قرار دارند همچنین 80 دستگاه آمبولانس به همراه 325 نیروی انسانی در مرکز فوریت های پزشکی این استان امدادرسانی می کنند.

شهرستان فامنین یکی از شهرستان های استان همدان است که با حدود 45 هزار نفر جمعیت در شمال شرق این استان واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: