کد خبر: ۶۸۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۷۶۵
خیال پرسپولیس و تیم ملی از دروازه بان راحت شد؛
دروازه بان پرسپولیس در هیچ یک از 4 بازی تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گل نخورده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بی شک یکی از عوامل صدرنشینی ایران در گروه اول رقابت های ورودیه جام جهانی 2018 روسیه گل نخوردن مقابل حریفان است.

 

علیرضا بیرانوند که به صلاحدید کی روش جایگزین علیرضا حقیقی شد و در این 4 بازی متوالی مقابل قطر، چین، ازبکستان و کره جنوبی درون دروازه تیم ملی ایستاد تا به حال در هیچ یک از این بازی ها گل نخورده تا بهتر باشد به جای متخصص کلین شیت به او بگوییم آقای کلین شیت.

 

بیرانوند با 360 دقیقه حفظ دروازه ایران در مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی، یک آمار تکرار نشدنی را برای خودش ثبت کرده که در آسیا نمونه است.

 

بیرانوند به لطف خط دفاعی مستحکم ایران با 4 کلین شیت در این رقابت ها تاکنون بهترین دروازه بان قاره آسیا لقب گرفته و در مسیری گام برداشته که پیش تر مرحوم ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده رفته اند.

 

ادامه این روند ما را امیدوار می سازد که بالاخره پس از سال ها فوتبال ایران یک عقاب واقعی دیگر به فوتبال آسیا معرفی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: