کد خبر: ۶۸۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۷۳۳
فرناندس؛
دروازه‌بان ماشین سازی تبریز از حضور در فوتبال ایران ابراز خوشحالی کرد و با تاکید بر اینکه لیگ ایران از کیفیت خوبی برخوردار است گفت که نگرانی‌هایی که بابت موضوع امنیت در ایران داشته اشتباه بوده است.
به گزارش خبرداغ ،پایگاه اینترنتی SOFOOT نوشت: مانوئل فرناندس دروازه‌بان تیم ماشین سازی تبریز سابقه بازی در لالیگای اسپانیا را در کارنامه خود دارد و در تیم دپورتیوو لاکرونیا بازی کرده و این فصل به تیم ماشین سازی تبریز پیوست تا حضور در لیگ ایران را نیز تجربه کند.

 

فرناندس درباره حضور در لیگ ایران گفت: «خیلی خوشحال هستم که حضور در لیگ ایران را تجربه کردم. منتظر چنین اتفاقی در دوران فوتبال خود بودم و وقتی یک مدیربرنامه با من تماس گرفت و این پیشنهاد را به من داد، خوشحال شدم و آن را قبول کردم تا در زندگی ورزشی‌ام بازی در لیگ ایران را تجربه کنم.»

 

وی افزود: «البته نگرانی‌هایی بابت امنیت در ایران داشتم و با سفارت اسپانیا در ایران تماس گرفتم و آن‌ها خیال من را بابت امنیت راحت کردند. اکنون که مدتی در ایران هستم باید بگویم که نگرانی‌ام درباره امنیت در ایران اشتباه بود و اینجا نیز مانند خیلی از جاهای دیگر است که آمدم.»

 

دروازه‌بان تیم ماشین سازی تبریز در ادامه گفت: «فوتبال ایران برایم در ابتدا ناشناخته بود ولی الان شناخت خوبی از آن پیدا کردم. من فکر کنم فوتبال ایران رفته رفته خودش را به سطح جهانی برساند و خیلی از بازیکنان خوب ایران برای ادامه فعالیت به لیگ ایران بیایند.»

 

وی همچنین تاکید کرد: «لیگ ایران کیفیت خوبی دارد. هیجان زیادی بین هواداران فوتبال است. تماشاگران خوبی به ورزشگاه می‌روند و امکانات و زیرساخت‌های خوبی در لیگ ایران است. تجربه حضور در لیگ ایران برای من خیلی مثبت بوده است.»

 

مانو در پایان درباره یاد گرفتن زبان فارسی نیز گفت: «زبان فارسی پیچیدگی‌های زیادی دارد ولی مشکل من این است که اینجا (تبریز) مردم ترکی هم صحبت می‌کنند و این کار را خیلی سخت می‌کند تا فارسی یاد بگیرم.»

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: