کد خبر: ۶۸۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۹۱۴۴
دیدید شور حسینی شیعه و سنی ندارد؛
بازیکنی که روز تاسوعا تک گل ایران را زد، اهل تسنن است اما این جوان ترکمن به عشق امام سوم شیعیان شادی نکرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،این که می گوییم عشق به امام حسین شیعه و سنی ندارد و تمام ایرانی ها چه مسلمان و چه غیرمسلمان سید و سالار شهیدان را دوست دارند، فقط یک ادعا نیست.

 

در روز تاسوعا مردم ایران با هر عقیده ای برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آزادی رفتند و همان طور که توقع می رفت حرمت روز تاسوعا را نگه داشتند.

 

در این میان تنها گل بازی را هم یک جوان اهل سنت است. سردار آزمون که شیعه نیست و مثل اکثر ترکمن‌ها اهل سنت و سنی است، با وجود زدن یکی از حساس‌ترین گل های ملی اش به کره جنوبی، اصلا شادی نکرد و به قدم زدن خود ادامه داد و به عشق آقا امام حسین علیه السلام حتی لبخند هم نزد.

 

او فقط پرچم روی پیراهن خود را بوسید و بوسه ای هم به نوار مشکی بازویش زد و بعد با مشت گره کرده جواب مشت کره ای ها را داد تا ثابت کند عشق به امام حسین، واقعا شیعه و سنی ندارد.

 

آفرین به سردار و آفرین به تمام سرداران جوان ایران...

 

سردار آزمون

 

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Deniz9
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
1
سني و شيعه همه يكين. منم خودم سني مذهب هستم و به سردار آزمون افتخار مي كنم. به نظرم هيچ فرقي بين سني و شيعه نيست و همه مسلمان و هم دينيم
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
1
0
اونایی که بحث شیعه و سنی رو راه میندازن به نظرم اصلا مسلمان نیستن بلکه تفرقه افکنانی هستن که میخوان حکومت کنن. لعنت کند خداوند متفرقان و مشرکان رو.........
پاسخ ها
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
ما سنی ها هیج فرقی بین شیعه و سنی نمی بینیم اما اگه از خود شیعه بپرسین خیلی فرق میزارن
شیرو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
1
0
آفرین سردار فوتبال ایران
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
0
0
اقا شیعه و سنی بحثش تمومه،همه یکی هستیم مسلمانیم و قرارمون یکی البته ائمه تاج سرن و سنی ها هم قبولشون دارن،خداییش بحثش تمومه یه صلوات بفرستین و جمعش کنید بحث رو
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: