کد خبر: ۶۸۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۱۷۴۲
23 میلیون یورو در هر فصل؛
از مبلغ قرارداد جدید قهرمان اروپا با ستاره پرتغالی رونمایی شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،قرارداد تونی کروس تمدید شد و به نظر می رسد که نوبت دو سوپراستار تیم باشد که دغدغه ها را کم کنند. رئال مادرید می خواهد با تمدید قرارداد گرت بیل و کریستیانو رونالدو تا حد زیادی خیال خود را از سال های آتی تمدید خواهد کرد.

 

بیل مشتریان زیادی دارد و از سویی رونالدو هم منتظر است تا در آخرین قرارداد حرفه ای مهم عمرش از نظر مالی و مدت قرارداد به بهترین شکل با رئال تمدید کند.

 

مطبوعات ورزشی اسپانیا، میزان دستمزد رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در صورت تمدید قراردادش با این تیم را اعلام کردند.

 

رونالدوی 31 ساله تا سال 2018 با تیم مادریدی قرارداد دارد اما قهرمان اروپا مایل است مدت همکاری با او را تا سال 2021 تمدید کند که در صورت وقوع چنین اتفاقی باشگاه اسپانیایی هر فصل  23 میلیون یورو به مهاجم پرتغالی خود می‌پردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: