کد خبر: ۶۸۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲
تعداد بازدید: ۹۲۵
بینی یک بانوی ۴۸ ساله بریتانیایی به ارزش ۵ میلیون پوند بیمه شد.
بینی پولساز این زن جوان بیمه شد!! +عکسبه گزارش خبرداغ ،انم کاکس ۴۸ ساله در یک کارخانه تولید پنیر کار می کند و وظیفه اصلی اش بو کردن و تشخیص دادن میزان آماده شدن پنیرهای تولیدی است. او شامه ای بسیار قوی دارد و می تواند تشخیص بدهد که پنیرها خوب فرآوری شده اند یا خیر.

 
او در کار خود به قدری مهارت دارد که رییس کارخانه و هیئت مدیره همان کارخانه تصمیم گرفتند بینی این خانم میانسال را به ارزش پنج میلیون پوند بیمه کنند

 
البته شاید بسیاری فکر کنند بینی این خانم باید خیلی بزرگ باشد که چنین مهارتی دارد اما در واقع بینی او کوچک است. این بینی پولساز باعث شده است تا خانم کاکس در طول یک سال ۲۵ هزار پوند هم درآمد داشته باشد.
 
وی درباره شغل و بینی اش می گوید: باید خیلی مراقب باشم که به بینی ام آسیبی نرسد. من حس خوبی نسبت به شغلم دارم و از همان کودکی حس بویایی ام قوی بود.
 
۱۵۵ کمپانی و کارخانه تولید پنیر در طول سال بیش از ۱۵ هزار تن پنیر برای بریتانیا و دیگر کشورهای دنیا تولید می کنند

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: