کد خبر: ۶۸۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۸۴۰

اهداي تنديس زرين محصول برتر نظام بانکي به بانک اقتصادنوينتنديس زرين محصول برتر نظام بانکي در نخستين جشنواره ملي نوآوري و محصول برتر ايراني به خدمت «بانکآشنا»ي بانک اقتصادنوين اعطا شد.

 به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، جشنواره ملي نوآوري و محصول برتر ايراني با هدف شناسايي، ارزيابي و تعيين برترين نوآوري‌هاي شرکت‌هاي ايراني در حوزه توليد و ارائه محصولات و خدمات جديد به مصرف‌کنندگان به همت دانشکده مديريت دانشگاه تهران برگزار شد.اين جشنواره علاوه‌بر معرفي محصولات و خدمات مدرن داخلي به هموطنان، زمينه توسعه صادرات و کسب درآمدهاي ارزي از بازارهاي بين‌المللي را از طريق محصولات و خدمات داخلي فراهم کرد. در اين جشنواره توسعه فرهنگ مشتري‌محوري با حمايت از نوآوري‌هاي محصول مشتري‌محور مورد توجه قرار داشت، همچنين جشنواره ملي نوآوري و محصول برتر ايراني با تکيه بر ارزيابي و مميزي فرآيندهاي نوآوري محصول در مورد محصولات منتخب، زمينه را براي کسب شناخت نقاط قابل بهبود، جهت توسعه و بهبود فرآيندهاي نوآوري محصول در قالب گزارش جامع ارائه شده به شرکت‌هاي منتخب ايجاد کرد.

خدمات بانکآشنا با يک تماس تلفني از سوي مشتري ارائه مي‌شود. هدف اين سامانه تسهيل در ارتباط و افزايش سطح دسترسي به خدمات غير‌حضوري است. خدمات «بانکآشنا» در دو بخش «اطلاع‌رساني» و «مالي» ارائه مي‌شود، در بخش اول مشتريان مي‌توانند نسبت به دريافت خدمات متنوعي از جمله اعلام موجودي سپرده و کارت، اعلام وضعيت سپرده و کارت، اعلام گردش روزانه، ماهانه، چند گردش آخر، اعلام مانده اقساط تسهيلات، اعلام شماره کارت و سپرده متصل به آن، اعلام شماره‌هاي شبا و اعلام چک‌هاي واگذار شده و صادر شده اقدام کنند. بخش دوم خدمات شامل انتقال وجه کارتي شتابي، انتقال وجه سپرده‌اي ساتنا و پايا، پرداخت قبوض از سپرده يا کارت، خريد شارژ سيم‌کارت‌هاي اعتباري، پرداخت اقساط تسهيلات، پرداخت بدهي کارت‌هاي اعتباري و تغيير رمز ورود و رمز دوم خدمات تلفني و مسدود کردن کارت است که از طريق خدمت بانکآشنا به مشتريان ارائه مي‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: