کد خبر: ۶۸۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۱۰۶۴
حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا در فیلم سینمایی "گشت ارشاد2" در حال ایفای نقش بود، به دلیل مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: سعید سهیلی کارگردان فیلم سینمایی گشت ارشاد وضعیت حمید فرخ نژاد را خوب توصیف کرد و گفت: امروز صبح تماس کوتاهی با حمید داشتم و با او اندکی صحبت کردم و خوشبختانه حال او خوب بود.

وی ادامه داد: حال عمومی او خوب بود و قرار است امروز مورد عمل جراحی قرار بگیرد.
 
 

گفتنی است حمید فرخ نژاد بازیگر مطرح سینما و تلویزیون به دلیل عارضه گوارشی (سنگ صفرا) در بیمارستان بستری شده و قرار است این بازیگر سینما امروز شنبه 17 مهر ماه مورد عمل جراحی قرار گیرد.

وی به تازگی بازی در فیلم سینمایی گشت ارشاد دو را به پایان رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
0
چرا برای سنگ کیسه صفرا کل کیسه صفرا را خارج میکنند؟ یعنی واقعا جراحهای ایران اینقدر ضعیف هستن که نمیتونن سنگ را خارج کنند یا راحت طلب هستند و از ضعف آگاهی مردم سوء استفاده میکنند؟

من خودم سنگ کیسه صفرا گرفتم در حال مرگ بودم از درد، هیچی نمیتونستم بخورم، یکی از دوستانم یه جراح ایرانی را بهم معرفی کرد که با یک تکنولوژی جدید فقط سنگ را خارج میکرد و میذاشت کیسه سر جاش بمونه تا بعدا مشکلی در اثر نداشتن کیسه صفرا پیش نیاد.

تقریبا همه دکترها توی ایران به من گفتن برداشتن کیسه صفرا هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه ولی من توی مطب هرکدومشون میرفتم میدیدم بیمارهایی که قبلا توسط اون دکتر یا دکترهای دیگه عمل شده بودن مراجعه کرده بودن به خاطر مشکلاتی که بعد از خارج کردن کیسه صفرا هنوز به شدت باهاش مواجه شده بودن و متاسفانه دکترهایی که تا قبل از برداشتن کیسه صفرا میگفتن هیچ عارضه ای نداره تنها حرفشون این بود که یا جراحشون بد عمل کرده که هنوز درد دارن یا یهک یا چند سنگ یه جایی هنوز گیر کرده که باید یکبار دیگه عمل بشه یا هزار بهانه دیگه.

من با اون مرکز تخصصی خارج کردن سنگ کیسه صفرا که دوستم را عمل کرده بودند تماس گرفتم و یک سری سوال از طریق ایمیل برام فرستادن و من جواب دادم و خودشون ویزا برام گرفتن و رفتم کره و جراح ایرانی اون مرکز سه تا سنگ که توی کیسه صفرام بود بدون اینکه شکممو باز کنه عین لاپاراسکوپی در آورد و یک هفته بیمارستان بستری بودم و برگشتم و الان خوشبختانه مدتهاست که انگار نه انگار که من سه تا سنگ داشتم با اون همه درد که همه جراحها میخواستن کل کیسه صفرامو در بیارن.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: