کد خبر: ۶۸۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۱۶
در واکنش به حرکت غیرانسانی بر سر مزار مظلومی؛
عده ای از هواداران استقلال برای تلافی آنچه که برخی بر سر مزار غلامحسین مظلومی آورده شده، پرسپولیسی ها را تهدید به جبران کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،روز گذشته اتفاقی تلخ برای فوتبال ایران رخ داد. هر چه باشد هواداران پرسپولیس و استقلال تاکنون به از پیشکسوتان و از دنیا رفته های رقیب احترام می گذارند.

 

ولی عده ای ناشناس روی گذشته به مزار زنده یاد غلامحسین مظلومی حرکتی غیر اخلاقی انجام دادند و باعث تحریک هواداران استقلال شدند.

 

عمل رخ داده از هر جهت عملی غیر انسانی بوده است و مسبب آن به هر رنگی که باشد، محکوم است. اما این دلیل نمی شود این عمل شنیع با تلافی عده ای روی مزار یک پرسپولیسی پاسخ داده شود که در این صورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

 

با ادامه این روند بدون شک فرهنگی در ایران باقی نخواهد ماند. امیدواریم خود هواداران دست از این تهدیدها بکشند و از عملی کردن آن منصرف شوند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: