کد خبر: ۶۸۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۰۴۲
کمیته داوران AFC به داور استرالیایی بازی ایران و ازبکستان هشدارهایی داده بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ بی شک آن دسته از کارشناس هایی که به دفاع از بنجامین ویلیامز مقابل کی روش پرداختند و گفتند این داور استرالیایی خیلی خوب است و کارلوس نباید به او اعتراض کنند، نمی دانستند دلیل این اعتراض ها از سوی سرمربی ایران چیست.
کارلوس قصد داشت با حرف های خود فضایی به وجود بیاورد که ویلیامز تحت فشار قرار بگیرد و حتی ذره بین Afc و fifa روی این داور استرالیایی دقیق تر شده. حتی ساعاتی قبل از مسابقه هم خبر رسید که کمیته داوران afc به دلیل حساسیت فیفا روی نام ویلیامز، به این داور هشدار داده بود که قضاوت دقیقی داشته باشد و اشتباهی نکند. در واقع کی روش به دنبال همین چیز بود و به هدفش هم رسید. چیزی که شاید خیلی ها آن را متوجه نشدند که حاصلش قضاوت خوب ویلیامز در بازی تیم ملی بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: