کد خبر: ۶۸۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۶۴۰
ابوالحسن داوودی در مراسم در سخنانی با اشاره به کار مشترکی که با رضا میرکریمی داشته است (فیلم زادبوم) اظهار کرد: درست همین امروز این فیلم از بند آزاد شد و قرار شد با حوزه هنری قرارداد اکران ببندیم.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب‌سایت سینما سینما: ابوالحسن داوودی در مراسم در سخنانی با اشاره به کار مشترکی که با رضا میرکریمی داشته است (فیلم زادبوم) اظهار کرد: درست همین امروز این فیلم از بند آزاد شد و قرار شد با حوزه هنری قرارداد اکران ببندیم.
 
این محصول سینمای ایران، با بازی عزت‌الله انتظامی و بهرام رادان، پس از هفت سال از توقیف بیرون آمد

او در این باره یادآور شد: ارادت من به اقای میرکریمی از یک تلفن نیمه‌شب شروع شد، آن هم زمانی که فیلم «تقاطع» را ساخته بودم. او ساعت ۱ پس از نیمه شب با من تماس گرفت و گفت:" فیلمت را با پسرم دیدم و چیزهایی که نمی‌توانستم به او بگویم، فیلم تو گفت" و آن شب حرف او برای من خیلی بزرگ بود.

داوودی اضافه کرد: ارتباطات ما ادامه داشت تا اینکه او مرا به دفترش دعوت کرد و گفت طرحی دارد که دوست دارد من آن را بسازم و در نهایت سه سال درگیر «زادبوم» و ۱۰ سال هم درگیر عواقب ساخت آن بودم.

ابوالحسن داوودی در پایان سخنانش برای منوچهر شاهسواری مدیرعامل جدید خانه سینما آرزوی موفقیت و صبر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: