کد خبر: ۶۸۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
تعداد بازدید: ۳۴۵

 هیات‌رئیسه موقت شورای‌عالی اصلاح‌طلبان مشخص شد/ انتخاب کمیته ۷نفره برای تدوین آیین‌نامهاولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان پس از مصوبه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مبنی بر ادامه ساز و کار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان برای هماهنگی امور انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در سال ۹۶ روز دوشنبه مورخ ۱۲/۷/۱۳۹۵ با حضور اعضای این شورا متشکل از احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، برخی از احزاب اصلاح طلب فراگیر و برخی از اشخاص حقیقی اصلاح طلب برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد هیات رئیسه موقت جهت مدیریت جلسات که ریاست آن بر عهده محمدرضا عارف و نایب رئیس این شورا، رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که اکنون به عهده انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران است، انتخاب شد.

در این جلسه کمیته‌ای برای نهایی کردن آئین نامه شورای عالی سیاست گذاری معین و قرار شد ظرف مدیت یک هفته پیش نویس آئین‌نامه شورا توسط کمیته تدوین و به هیات رئیسه موقت ارائه شود.

جلسه آینده شورای عالی سیاست‌گذاری جهت تصویب آئین نامه شورا برگزار می‌شود.


منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: