کد خبر: ۶۸۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
تعداد بازدید: ۱۷۳۴
نیروهای اطلاعاتی وزارت کشور عراق از کشف انباری در منطقه التاجی در شمال بغداد که تعدادی بمب و کمربند انفجاری در آن وجود داشت خبر دادند.
کشف بمب های داعش برای ماه محرمبه گزارش خبرداغ به نقل از تابناک: نیروهای اطلاعاتی وزارت کشور عراق از کشف انباری در منطقه التاجی در شمال بغداد که تعدادی بمب و کمربند انفجاری در آن وجود داشت خبر دادند.

پلیس بغداد اعلام کرد که تروریست ها قصد داشتند از این بمب ها و کمربندهای انفجاری در ماه محرم استفاده کنند.

هم چنین اداره اطلاعات نظامی عراق نیز از انهدام یک گروه تروریستی در غرب بغداد خبر داد، که قصد داشت در جریان ماه محرم حملاتی را علیه مردم و نیروهای امنیتی انجام دهد.

براساس این گزارش این هسته تروریستی که 3 عضو داشت که این تروریستها در منطقه الغزالیه در غرب بغداد مخفی شده بودند.

با شدت گرفتن عملیات نظامی ارتش عراق علیه گروه تروریستی داعش و آزاد سازی مناطق وسیعی از این کشور از سیطره این گروه تروریستی این گروه تلاش می کند با هدف قرار دادن مردم و نیروهای امنیتی دربرابراین عملیات واکنش نشان دهد.

حملات تروریستی به بغداد، بعد از عملیات ارتش عراق در «فلوجه» و نیز «جزیره خالدیه» در استان الانبار که داعش دچار تلفات سنگینی شد و دو مرکز بسیار مهم فرماندهی خود را با هلاکت بیش از 2 هزار نفر از دست داد، شدت گرفته است.

دفتر سازمان ملل متحد در بغداد پیشتر اعلام کرده بود که موج خشونت ها در بغداد در سال جاری شدت گرفته است و پایتخت عراق، بیشترین آمار خشونت ها را در این کشور داراست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: