کد خبر: ۶۸۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
تعداد بازدید: ۱۵۲۳
مسعود آب پرور کارگردان سینما و تلویزیون از نرسیدن سرمایه برای ساخت فیلم و مسعود آب‌پرور کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت ساخت «کایدون» و «وقتی پروانه‌ها به خدا می‌اندیشند» گفت: «هر دو اثر، کماکان برای ساخت منتظر سرمایه هستند البته امیدواریم در حدود یک ماه آینده اتفاقات خوبی بیفتد.»
به گزارش خبرداغ به نقل از  باشگاه خبرنگاران : مسعود آب پرور کارگردان سینما و تلویزیون از نرسیدن سرمایه برای ساخت فیلم و مسعود آب‌پرور کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت ساخت «کایدون» و «وقتی پروانه‌ها به خدا می‌اندیشند» گفت: «هر دو اثر، کماکان برای ساخت منتظر سرمایه هستند البته امیدواریم در حدود یک ماه آینده اتفاقات خوبی بیفتد.»

«کایدون» از جمله سریال‌هایی با موضوع امنیت ملی است که به مسائل ملی و اقدامات جاسوسی در کشور می‌پردازد.

طبق اخباری که سال گذشته منتشر شده، قرار بر این بوده که در 28 قسمت با تهیه کنندگی محمد صنعتی برای شبکه یک ساخته شود.

فیلم سینمایی «وقتی پروانه ها به خدا می اندیشند» فیلمی کاملا شاعرانه، ملودرامی اجتماعی و فاقد زمان است.

مسعود آپ پرور پیش از این، مجموعه تلویزیونی موفق «هوش سیاه» و پروژه‌های سینمایی «قتل آنلاین» و «ساعت 25» را کارگردانی کرده است. سریالش گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: