کد خبر: ۶۸۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۴۲۷
جانشین سرپرست دادسرای مشهد گفت: 6 نفر از گردانندگان اصلی شبکه‎های سازمان یافته مدلینگ دستگیر و 17 نفر به دادسرا احضار شدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگاری میزان:  «مهدی خدابخشی» جانشین سرپرست دادسرای مشهد، از برخورد با شبکه‎ها و مروجین مدلینگ خبر داد و گفت: در راستای مقابله با فعالیت غیرقانونی و غیراخلاقی مدیران صفحات مجازی و همچنین مروجان مدلینگ در مشهد که با سوء استفاده از شبکه‏‎های اجتماعی موبایلی به صورت گسترده اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و مبتذل در این فضا می‌کنند دستورات قضایی صادر شد.
 
وی ادامه داد: این شبکه‏‌ها با انتشار تصاویر مستهجن و ترویج فساد و بی بندوباری اقدام به ترویج سبک زندگی غربی می‌کردند و در تلاش برای از بین بردن اصول و ارزش‎‏های مذهبی جامعه بودند که پیگیری این مورد با دستور قضایی از سوی معاونت اطلاعات سپاه در دستور کار قرار گرفت.

قاضی خدابخشی تصریح کرد: گردانندگان اصلی شبکه‌های سازمان یافته مدلینگ در دو سطح دستگیر و احضار شدند که در این راستا 6 نفر دستگیر شدند که 3 نفر از آنها مرد و 3 نفر دیگر زن هستند و در بین آنها عناصر فرقه ضاله بهاییت هم مشاهده می‎شوند.

جانشین سرپرست دادسرای مشهد در پایان خاطرنشان کرد: همچنین 17 نفر احضار شدند و 9 مرکز استودیو و سالن زیبایی پلمب شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: