کد خبر: ۶۸۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
تعداد بازدید: ۲۶۰۹
نوزادی که در بخش ویژه پرورش اطفال بیمارستانی در هند بستری بود، توسط موش ها خورده شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: به گزارش های رسانه های هند،‌ یک نوزاد چند ماهه هندی در بیمارستانی در این کشور توسط موش ها خورده شد. " لاکشمی بابو" مادر این نوزاد و همسرش بعد از بدنیا آمدن فرزندشان به علت مشکلات ریوی و عوارض تنفسی مجبور شده بودند او را در بخش Incubation(محل پرورش اطفال زودرس) یک بیمارستان دولتی بستری کنند.


نوزاد نارس توسط موش‌ها خورده شد +‌عکس(+۱۸)
 
بعد از گذشت چند روز، پدر و مادر این نوزاد به علت گریه های غیر عادی نوزاد خود از پرستار مربوطه درخواست سرکشی کردند که با حضور در اتاق مربوطه با صحنه ای وحشتناک مواجه شدند. 2 موش بخش زیادی از چشم چپ و تعدادی از انگشتان دست و قسمتی از پاهای این نوزاد را جویده بودند. اگرچه این نوزاد بلافاصله به بخش ICU این بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه یک روز بعد درگذشت. تا تکمیل شدن تحقیقات در این خصوص رئیس این بیمارستان از کار بر کنار شده است.


نوزاد نارس توسط موش‌ها خورده شد +‌عکس(+۱۸)
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: