کد خبر: ۶۸۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۸۵۷
مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر آبادان گفت: به دلیل شدت گرد و خاک، امدادگران جمعیت هلال احمر آبادان اقدام به توزیع ماسک به صورت رایگان کردند.
توزیع رایگان ماسک توسط هلال احمربه گزارش خبرداغ ،حمید قناعتیان افزود: دو اکیپ 5 نفره از امدادگران این جمعیت، کار توزیع ماسک را از منطقه بریم آغاز و به تدریج به سمت سایر مناطق شهری از جمله امیری، اروسیه، میدان طیب، فرمانداری، ایستگاه ۸ و ایستگاه ۱۲ مقابل زیارتگاه سید عباس پیش رفتند.

 

وی اضافه کرد: امدادگران برای سهولت و تسریع در کار توزیع ماسک‌ها و ارائه برخی خدمات جانبی احتمالی مورد نیاز از ۲ دستگاه آمبولانس برای جابه جایی در مسیرهای یاد شده استفاده کردند.

 

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر آبادان تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر آبادان، کار توزیع ۲ هزار ماسک اهدایی از سوی برخی خیران و صاحبان داروخانه های سطح شهر را با شور و اشتیاق فراوان به انجام رساندند.

 

قناعتیان همچنین از آمادگی کامل جمعیت هلال احمر آبادان برای کمک به توزیع هر گونه امکانات رفاهی و خدماتی به مردم از سوی افراد خیر و یا گروه های خیریه خبر داد.

 

این در حالی است که؛ طبق اعلام سید احمد موسوی آزاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان، میزان گرد و خاک معلق در هوای امروز آبادان تا سه هزار و ۱۰۴ میکروگرم بر مترمکعب یعنی ۲۰ برابر حد مجاز نیز رسید.

جام جم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: