کد خبر: ۶۸۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید: ۹۸۹
آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار ستاد راهیان‌نور دانش‌آموزی کشور که در بیت این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: در جایی آمده بود که می‌خواهند برای شادی جوانان کنسرت در قم برگزار کنند، ما پیام دادیم قم پایگاه اهل‌بیت(ع) است و اگر می‌خواهید جوانان را شاد کنید، برای‌شان کار و ازدواج ایجاد کنید.
انتقاد از اجرای کنسرت در قمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار ستاد راهیان‌نور دانش‌آموزی کشور که در بیت این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: در جایی آمده بود که می‌خواهند برای شادی جوانان کنسرت در قم برگزار کنند، ما پیام دادیم قم پایگاه اهل‌بیت(ع) است و اگر می‌خواهید جوانان را شاد کنید، برای‌شان کار و ازدواج ایجاد کنید.

وی بابیان اینکه انسان باید تلاش کند و از استعداد و امکانات استفاده کند تا خود و جامعه را بسازد، افزود: تا زمانی که مردم روحیه خود را عوض نکنند، نظر خداوند تغییر نخواهد کرد و خداوند هیچ‌وقت رهبری جامعه را بر‌عهده کاخ‌نشینان نخواهد سپرد.

این مرجع تقلید افزود: علم، فرهنگ و تقوا تنها در کتاب، دانشگاه و حوزه پیدا نمی‌شود و باید به متن جامعه هم مراجعه شود و با ارزیابی ریشه‌ها می‌توان درس عبرت گرفت که یکی از این موضوعات اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی می‌باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: