کد خبر: ۶۸۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۸۹۶
خولیو ایگلسیاس خواننده محبوب اسپانایی‌زبان‌ها در ماه دسامبر بار دیگر به صحنه می‌رود.
به گزارش خواننده محبوب اسپانیایی‌ها روی صحنه می‌رودخبرداغ به نقل از روزنامه بانی فیلم: خولیو ایگلسیاس خواننده محبوب اسپانایی‌زبان‌ها در ماه دسامبر بار دیگر به صحنه می‌رود.

به نقل از میلان آنلاین، خولیو ایگلسیاس یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان و از مشهورترین چهره‌های آمریکای لاتین در همه تاریخ، در ماه دسامبر در مالزی به صحنه می‌رود.

این خواننده که ابتدا در استرالیا تور برگزار می‌کند، بعد راهی مالزیا می‌شود تا در کوالالامپور کنسرت اجرا کند.

این خواننده اسپانیایی زبان و ترانه‌سرای مشهور، شصتمین آلبوم خود را با عنوان «مکزیکو» در سپتامبر ۲۰۱۵ منتشر کرد که در بیلبورد آمریکای لاتین آلبوم پاپ شماره یک شد و در میان همه آلبوم‌های آمریکای لاتین در جایگاه دوم نشست.

خواننده کهنه‌کار ۷۳ ساله بیش از ۳۰۰ میلون صفحه در سراسر جان فروخته و آثارش را به ۱۴ زبان خوانده است. او بیش از ۴۰۰ صفحه طلا و پلاتینوم دارد.

خولیو ۲۳ سپتامبر ۱۹۴۳ در مادرید زاده شده و یکی از ۱۰ هنرمند پرفروش همه زمان‌هاست. او در دو دههٔ ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی، به‌خاطر ساخت و اجرای بالادهای عاشقانه و به‌عنوان یک نماد نجیب و متشخص اسپانیایی به شهرت رسید و با استمرار تلاش‌هایش در عرصهٔ موسیقی محبوبیتش را هم‌چنان تابه‌امروز حفظ کرده‌است.

ایگلسیاس تاکنون، در جاهای گوناگون جهان، در حدود ۵۰۰۰ اجرای زنده برگزار کرده‌است. او در سال ۱۹۸۷ برندهٔ جایزهٔ گَرمیِ «بهترین اجرای لاتین پاپ» شده‌است.

او ۸ سپتامبر ۱۹۹۷ جایزه بزرگ ASCAP Pied Piper را از دست ترانه‌سرا و تهیه‌کننده مشهور لاتین یعنی امیلیو استفان دریافت کرد و به‌عنوان اولین خواننده لاتین موفق به دریافت این جایزه شد و نامش به دیگر نامداران، مثل فرانک سیناترا، الا فیتزجرالد و باربارا استرایسند پیوست. به‌علاوه، شهردار میامی، «جو کارلو» آن روز را در میامی «روز خولیو ایگلسیاس» نامید.

خویو دارای سه فرزند از همسر سابقش ایزابل پریسر است که فعال اسپانیایی جابلی ایگلسیاس و خولیو ایگلسیاس جونیوز خواننده اسپانیایی و انریکه خواننده وترانه‌سرای مشهور که شهرتی جهانی دارد را شامل می‌شود. انریکه به عنوان سلطان پاپ لاتین در جهان شناخته شده است.

خولیو پس از ازدواج با مریاندا رینزبرگر مدل هلندی که ۲۲ سال پیش صورت گرفت نیز صاحب ۵ فرزند شد.

خولیو قرار است ۱۱ دسامبر در آرنا آف استارز کنسرت اجرا کند. او آخرین بار در همین مکان در سال ۲۰۱۲ کنسرت رایگان اجرا کرده بود. برای کنسرت امسال او، قیمت هر بلیت از ۱۲۰ رینگت تا ۸۹۰ رینگت مالزی تعیین شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: