کد خبر: ۶۸۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۱۰۱۲
مهدی پاکدل که چند روز پیش از هک شدن صفحه شخصی‌اش خبر داده بود و آن را به شکل کلیپی تصویری در تلگرام گذاشته بود، حالا ادعایی عجیب درباره فیلم مجیدی مطرح کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه شهروند: مهدی پاکدل که چند روز پیش از هک شدن صفحه شخصی‌اش خبر داده بود و آن را به شکل کلیپی تصویری در تلگرام گذاشته بود، حالا ادعایی عجیب درباره فیلم مجیدی مطرح کرده است.

ادعای مهدی پاکدل درباره فیلم مجید مجیدی
بازیگر نقش ابوطالب در گفت‌وگوی خود با انتقاد از رسانه‌ها عنوان کرده است:  «باور کنید در طول ٦، ٥ ماهی که فیلم روی پرده بود، حتی یک نفر درباره بازی‌های این فیلم نظر نداد. ما دو‌سال زحمت کشیده بودیم و دوست داشتیم درباره ما نوشته شود؛ هیچ!‌ فیلم وارد بایکوت خبری شد و همه انگار با آن مسأله داشتند.» این ادعا از جانب مهدی پاکدل درحالی مطرح می‌شود که پوشش رسانه‌ای این فیلم، حمایت‌های دولتی و سالن‌هایی که در زمان اکران در اختیار داشت، کم‌نظیر بود تا جایی که بسیاری این میزان حمایت را اجحاف در حق فیلم‌های دیگر دانستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: