کد خبر: ۶۸۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
تعداد بازدید: ۱۰۹۵
پس از گزارش های پی در پی از انفجار گوشی های نوت 7 سامسونگ، اینبار نوبت به جدیدترین محصول اپل رسیده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: به گزارش ایندیپندنت، یک گوشی آیفون 7 در مسیر تحویل به مشتری منفجر شد؛ اتفاقی که چندی پیش برای گوشی های سامسونگ نوت 7 افتاد.

تصویر آیفون آتش گرفته شده که به سرعت در شبکه های اجتماعی فراگیر شد؛ حکایت از انفجار گوشی و آتش گرفتن جعبه ای دارد که آیفون 7 پلاس در آن قرار داشته است. طرفداران اپل نگرانند که اتفاقی که برای گوشی های جدید سامسونگ افتاد، یکبار دیگر برای آیفون 7 تکرار شود.

انفجار آیفون 7 کاربران را نگران کرد
اما تفاوت این انفجار با انفجار گوشی های سامسونگ این است که آیفون 7 در مسیر کارخانه تا تحویل به مشتری یعنی قبل از استفاده آتش گرفته است، در حالی که گوشی های سامسونگ پس از استفاده داغ کرده و منفجر می شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که باطری های گوشی های آیفون 7 بسیار ایمن بوده و البته در عین حال می توانند بسیار خطرناک باشند. در واقع اگر در باطری های بسیار استاندارد اپل حفره ای باشد، به سادگی منفجر شده و بقیه گوشی را هم به آتش می کشد.

به گفته کارشناسان سطح این انفجار به اندازه نوت 7 نبوده و نیاز به فراخوان جهانی برای باز پس فرستادن گوشی های آیفون 7 نیست. لازم به ذکر است، گزارش انفجار آیفون 7 همین یک مورد بوده و هنوز گزارشی از این قبیل و انفجار این گوشی داده نشده است.

انفجار آیفون 7 کاربران را نگران کرد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: