کد خبر: ۶۸۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۸۶۰
مرحله یک سی و دوم جام حذفی
تیم فوتبال دسته دومی قشقایی شیراز در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس به برتری رسید
شگفتی جام حذفی؛ قشقایی پرسپولیس را حذف کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری تسنیم: دو تیم قشقایی و پرسپولیس در مرحله سوم جام حذفی از ساعت 15 کار خود را در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز کردند که این بازی یا تساوی یک - یک در 90 دقیقه به وقت اضافه کشیده شد. محمدجواد زارعی  دقیقه 10 برای میزبان و پریمیوف در دقیقه 60 برای پرسپولیس گل زدند.

در دو نیمه وقت‌های اضافی، پرسپولیس فشار زیادی روز دروازه میزبان خود وارد آورد اما نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد. تیم قشقایی نیز همچنان در دفاع از دروازه‌اش موفق عمل کرد تا دو تیم با همان نتیجه تساوی یک - یک به کارشان در 120 دقیقه پایان دهند تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده باشد که در نهایت قشقایی با برتری 6 بر 5 در صربات پنالتی ( در مجموع 7 بر 6) به برتری رسید و حریف آینده‌سازان برق شیراز در مرحله بعد شد.

ترکیب قشقایی: علی اسدی، محسن رضوی پوریان، حسین کوشکی، حمید سفیدگری، محمد شریف‌زاده، مهدی شریفی، سهیل نیک‌نام(88-مجید چابک)، هادی مرادی، محمدعلی نگارنده(120-مسعود اسدی)، محمدجواد زارعی و هادی خادم(68- فرزاد رضایی).

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، محسن ربیع‌خواه، محمدامین آرام‌طبع(69- شهاب زاهدی)، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، احمد نورالهی، امید عالیشاه(46-فرشاد احمدزاده)، ولادیمیر پریمیوف و علی علیپور(84- احسان علوان‌زاده).

نیمه اول

دقیقه 3: ارسال بسیار خوب از امید عالیشاه در محوطه جریمه با ضربه سر بی‌دقت پریمیوف راهی خارج از زمین شد.

دقیقه 8: پاس در عمق محسن مسلمان در موقعیتی بسیار خوب به پریمیوف رسید که این بازیکن بار دیگر به سادگی فرصت خوبی که به دست آورده بود را از دست داد.

دقیقه 10: ارسال ضربه کاشته از میانه‌های میدان به داخل محوطه جریمه پرسپولیس با دفع اشتباه بازیکنان این تیمه همراه شد تا در برگشت، محمدجواد زارعی با یک جهش سریع و ضربه سر شیرجه‌ای دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 13: روی یک ضدحمله سریع، قشقایی فرصت گلزنی داشت اما این توپ را از دست دادند.

دقیقه 15: ارسال آرام‌طبع به داخل محوطه جریمه قشقایی توسط مدافعان این تیم برگردانده شد که در برگشت، کامیابی‌نیا نتوانست کاری از پیش ببرد و توپ را از دست داد.

دقیقه 19: پاس پریمیوف، علی علیپور را در موقعیت خوبی قرار داد ولی ضربه علیپور از زاویه‌ای تقریباً بسته توسط اسدی دروازه‌بان قشقایی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 20: پاس مهدی شیری به مهاجم قشقایی، او را به راه انداخت ولی مهاجم قشقایی در منطقه آفساید قرار داشت و نتوانست از این فرصت تک به تک استفاده کند.

دقیقه 21: شوت بی‌دقت احمد نورالهی از پشت محوطه جریمه به خارج رفت.

دقیقه 24: امید عالیشاه روی یک رفت و برگشت در محوطه جریمه قشقایی صاحب توپ شد اما شوت زیبای او از بالای دروازه به خارج رفت.

دقیقه 30: ضربه کاشته مهدی شیری از فاصله 20 متری دروازه، پس از برخورد به دیوار دفاعی پرسپولیسی‌ها مهار شد.

دقیقه 38: ارسال عالیشاه به داخل محوطه جریمه قشقایی قبل از آن که به پریمیوف برسد، توسط مدافعان قشقایی دور شد.

نیمه دوم

دقیقه 48: روی یک رفت و برگشت، توپ به خادم مهاجم قشقایی رسید که او در یک فرصت تک به تک، به راحتی فرصت گلزنی را از دست داد.

دقیقه 52: ضربه سنگین و پای چپ محمدعلی نگارنده با فاصله‌ای بسیار اندک از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 60: ضربه ایستگاهی از سمت راست با ارسال محسن مسلمان روی دروازه قشقایی آمد که در دهانه دروازه، پریمیوف با یک ضربه سر سریع، توپ را به گل بدل کرد.

دقیقه 65: ارسال مسلمان روی دروازه قشقایی با مهار مدافعان این تیم همراه شد. توپ به احمد نورالهی رسید که او به راحتی این فرصت را از دست داد.

دقیقه 72: فرشاد احمدزاده پا به توپ وارد محوطه جریمه شد که با یک ضربه بد، توپ را از دست داد و راهی اوت کرد.

79: ضربه مستقیم ولادیمیر پریمیوف با راحتی در آغوش دروازه‌بان تیم قشقایی قرار گرفت.

دقیقه 85: شوت محکم محسن مسلمان به سمت دروازه قشقایی توسط علی اسدی دروازه‌بان این تیم مهار شد.

وقت‌های اضافه

دقیقه 94: ضربه سر فرشاد احمدزاده با فاصله اندک از کنار دروازه قشقایی به بیرون رفت.

دقیقه 97: ضربه کاشته نزدیک به دروازه توسط احمد نورالهی با فاصله‌ای زیاد به خارج رفت.

دقیقه 99: احمدزاده بار دیگر از نزدیکی‌های دروازه میزبان، صاحب ضربه کاشته شد که ضربه زیبای او با جهش سریع و واکنش به موقع دروازه‌بان قشقایی به اوت فرستاده شد.

دقیقه 111: شوت محکم شهاب زاهدی با فاصله‌ای اندک از بالا دروازه قشقایی به بیرون رفت.

شهاب زاهدی‌فر داور این دیدار به هادی خادم، فرزاد رضایی و علی اسدی از قشقایی و فرشاد احمدزاده و شهاب زاهدی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

در ضربات پنالتی، برای قشقایی، محمدجواد زارعی، مجید چابک، محسن رضوی‌پوریان و مهدی شیری به گلزنی پرداختند اما مسعود اسدی پنالتی خود را به تیر دروازه پرسپولیس کوبید.

همچنین برای پرسپولیس حسین ماهینی، احمد نورالهی، ولادیمیر پریمیوف، محسن مسلمان از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند اما کمال کامیابی‌نیا ضربه آخر و پنالتی پنجم تیم را به دست دروازه‌بان زد و از دست داد.

در ادامه، هادی مرادی برای قشقایی گل زد  و فرشاد احمدزاده نیز ضربه پنالتی پرسپولیس را به گل تبدیل کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: