کد خبر: ۶۸۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
تعداد بازدید: ۸۲۲
منظومه «گفت و شنید» در خانه هنرمندان رونمایی می‌شود. منظومه موسیقایی گفت و شنید که شنبه همین هفته به بازار موسیقی آمده است، 9 مهر ماه در خانه هنرمندان ایران رونمایی خواهد شد.
رونمایی از «گفت و شنید» در خانه هنرمندانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ،در این مراسم که ساعت 17 جمعه نهم مهر در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار می‌شود پیمان سلطانی (آهنگساز اثر)، غلامرضا رضایی و سعید ادیب (خوانندگان این آلبوم) و یارتا یاران که خوانش اشعار را در گفت و شنید به عهده داشته و جمعی از اهالی ادب و فرهنگ حضور دارند. 

پیمان سلطانی درباره برگزاری آیین رونمایی آلبوم «گفت و شنید» به ایلنا گفت: در این مراسم من در مورد ویژگی های ساخت اثرم صحبت می‌کنم. در مورد تفاوتی که میان آهنگسازی این اثر با آنچه طی 60-70 سال اخیر در ایران اتفاق افتاده هم توضیحاتی ارائه می‌دهد. به این نکته هم خواهم پرداخت که یک اثر باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد که هم بتوان آن را دارای هویت ایرانی دانست و هم مشخصه‌های موسیقی بین‌المللی را در آن شاهد بود؟

او افزود: آقای غلامرضا رضایی درباره شاخصه‌های آوازی این آلبوم و البته شاخصه‌های دوخوانی‌خوانی صحبت خواهد کرد. از سوی دیگر آقای ادیب هم او را در این بحث همراهی می‌کند. در ادامه آقای ادیب و آقای یارتا یاران در مورد شعر نظامی صحبت می‌کنند. البته ادیبانی هم در جلسه رونمایی حضور خواهند داشت که در مورد شعر نظامی و بحث موسیقی این آلبوم سخن خواهند گفت.

مراسم رونمایی از آلبوم «گفت و شنید» جمعه 9 مهر ماه ساعت 17 در سالن شهناز خانه هنرمندان به آدرس خیابان ایرانشهر ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: