کد خبر: ۶۸۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
تعداد بازدید: ۱۱۲۴
آیت الله ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: احمدی نژاد باید پیش از سفر به گرگان از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی تمکین می کرد و از حضور در انتخابات انصراف می داد.
افشای عدم تبعیت احمدی نژاد از توصیه رهبری از سوی ری شهری: احمدی نژاد باید پیش از سفر به گرگان به توصیه رهبری تمکین می کرد/ او نباید طوری رفتار می کرد که رهبری نظرشان را علنی اعلام می کردندوزیر اسبق اطلاعات می گوید: احمدی نژاد باید از پیام رهبری تمکین می کرد.
 
به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ آیت الله ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: احمدی نژاد باید پیش از سفر به گرگان از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی تمکین می کرد و از حضور در انتخابات انصراف می داد.

آیت الله محمد محمدی ری شهری در حاشیه مراسم گشایش شعبه دانشگاه قرآن و حدیث در مشهد که با خبرگزاری جمهوری اسلامی صحبت می کرد، افزود: آقای احمدی نژاد نباید طوری رفتار می کرد که رهبر معظم انقلاب نظرشان را درباره به صلاح نبودن حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری بطور علنی اعلام می کردند.
 
قابل ذکر است،‌ اخیراْ رهبر معظم انقلاب در ابتدای درس خارج فقه خود فرمودند:  به یکی از آقایان توصیه کردیم به صلاح نیست در فلان قضیه شرکت کنید/یکی مي گويد فلاني نگفته، يكي مي گويد چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت بلندگو/ گفتند آقا دستور دادند، نه، گفتیم صلاح نمی‌دانیم.
 
پس از این بیانات، احمدی نژاد طی نامه ای اعلام کرد که تابع نظر مقام معظم رهبری است.
 
این درحالیست که طبق گفته ی منابع مطلع، توصیه رهبری مربوط به یک ماه پیش بوده ، اما احمدی نژاد ۱۵ شهریور همین ماه، راهی گرگان شده بود!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
بارها رهبر معظم انقلاب از بی اعتمادی به امریکا سخن گفتند اما دولتمردان با بی اعتنایی به فرمایشات مقام معظم رهبری مصر بودند که با امریکا مذاکره کنند چرا اقای ری شهری هرگز در این خصوص انتقادی به دولت نداشتند ؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: