کد خبر: ۶۸۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
تعداد بازدید: ۱۱۶۲
«والت دیزنی» نسخه رئال انیمیشن «شیرشاه» ‌کارتون معروف را می‌سازد.
«شیرشاه» جدید وارد سینما می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: «گاردین» نوشت: «جان فاورو» کارگردان «کتاب جنگل» اعلام کرده نسخه رئال انیمیشن «شیرشاه» انیمیشن معروف «والت دیزنی» را می‌سازد.

نسخه جدید این کارتون پرطرفدار که سال ۱۹۹۴ به روی پرده رفت،‌ با ترانه‌های انیمیشن اصلی به دست «جان فاورو» ساخته خواهد شد. «شیرشاه» یکی از چند اثر قدیمی «دیزنی» است که در کنار «سیندرلا»، «اژدهای پیت»، «دیو و دلبر» و «کتاب جنگل» قرار است با بازسازی شدن در قالب رئال انیمیشن جان دوباره‌ای بگیرد.

آهنگ‌ متن کارتون «شیرشاه» کاری از «التون جان» و «تیم رایس» بود و جایزه بهترین موسیقی متن و بهترین ترانه اصلی فیلم رقابت‌های اسکار را کسب کرد. این قطعه بیش از ۱۴ میلیون نسخه فروش داشت.

یکی از پروژه‌های جدید «والت دیزنی» فیلم رئال انیمیشن «دیو و دلبر» است که با هنرنمایی «اما واتسون» و «دن استیونز» ساخته می‌شود و قرار است ۱۷ مارس ۲۰۱۷ به روی پرده برود.

انیمیشن «شیرشاه» دومین انیمیشن پرفروش جهان و چهاردهمین فیلم پرفروش جهان در تمام دوران‌ها است. فروش یک میلیارد دلاری نسخه‌ سینمایی «شیرشاه» و فروش بالای نسخه نمایشی این کار نشان می‌دهد، این اثر از هر فیلم پرفروش‌ دیگری همچون قسمت‌های مختلف هشت‌گانه‌ «هری پاتر»، «تایتانیک» و مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» پرفروش‌تر بوده است. براساس آمار «دیزنی»، فیلم «آواتار» با دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار بیشترین فروش را در گیشه‌ی جهانی تجربه کرده است.

«شیر شاه» که از نگاه انجمن فیلم آمریکا یکی از ۱۰ فیلم برتر جهان در سبک انیمیشن است، در سال ۲۰۱۲ به صورت سه‌بعدی نیز در جهان اکران شد و باز هم به فروش بالایی دست یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: