کد خبر: ۶۸۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۷۳۸
فولکس‌واگن هاچ‌بک کانسپت تمام الکتریکی خود که ID نام دارد را معرفی نمود. این خودرو چند روز دیگر رسماً در نمایشگاه پاریس به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت پدال - امیر دهقان: فولکس‌واگن هاچ‌بک کانسپت تمام الکتریکی خود که ID نام دارد را معرفی نمود. این خودرو چند روز دیگر رسماً در نمایشگاه پاریس به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد. این هاچ‌بک الکتریکی که احتمالاً هم‌اندازهٔ گلف است، پیش‌نمایشی از اولین محصول تولیدی فولکس‌واگن است که بر روی پلت‌فرم الکتریکی ماجولار جدید این شرکت با نام MEB ساخته خواهد شد.

 معرفی کانسپت الکتریکی فولکس‌واگن پیش از نمایش رسمی در پاریس

کانسپت الکتریکی ID با خطوط آئرودینامیکی، رینگ‌های بزرگ، سقف پانورامای وسیع و چراغ‌های LED باریک، درواقع شبیه به یک گلف آینده است. هیچ‌گونه آینه‌های جانبی سنتی در این کانسپت دیده نمی‌شود چراکه جهت بهبود آئرودینامیک دوربین‌های کوچکی در گلگیرهای جلو جایگزین آینه‌های جانبی شده‌اند.

 معرفی کانسپت الکتریکی فولکس‌واگن پیش از نمایش رسمی در پاریس

فولکس‌واگن فعلاً اطلاعات کمی در رابطه با این خودرو منتشر کرده است بنابراین باید برای فهمیدن مشخصات و اطلاعات بیشتر تا چند روز دیگر و آغاز نمایشگاه پاریس صبر کنیم. اما بااین‌حال این شرکت از کانسپت ID به‌عنوان یک طرح مطالعه‌ای یاد کرده و با قاطعیت وعده داده است که نسخهٔ تولیدی این کانسپت راه بیتل را ادامه داده و می‌تواند همانند آن صنعت خودروسازی دنیا را متحول کند.

 معرفی کانسپت الکتریکی فولکس‌واگن پیش از نمایش رسمی در پاریس

مقامات فولکس‌واگن اخیراً به خبرنگاران گفته‌اند نسخهٔ تولیدی این خودرو با یک‌بار شارژ کامل باطری‌ها، بُردی حدود 400 کیلومتر خواهد داشت که حتی امکان افزایش آن‌هم وجود دارد. آن‌ها گفته‌اند که این خودروی تمام الکتریکی تا سال 2019 به بازار خواهد آمد و درحالی‌که ابعاد خارجی آن هم‌اندازهٔ یک گلف است اما در داخل فضایی به‌اندازهٔ یک پاسات ارائه می‌کند.

 معرفی کانسپت الکتریکی فولکس‌واگن پیش از نمایش رسمی در پاریس

پلت‌فرم جدید MEB که این هاچ‌بک کانسپت الکتریکی بر روی آن ساخته شده است پیش‌ازاین با کانسپت الکتریکی دیگری بنام Budd-e معرفی شده بود. این کانسپت در نمایشگاه CES امسال به نمایش درآمد. Budd-e در اصل یک نسخهٔ مدرن و الکتریکی از ون قدیمی میکروباس فولکس‌واگن است که به گفتهٔ این شرکت در سال 2020 به تولید خواهد رسید.

 معرفی کانسپت الکتریکی فولکس‌واگن پیش از نمایش رسمی در پاریس

بنابراین مشخص است که فولکس‌واگن پس از رسوایی دیزلی برنامه‌های جامعی جهت ساخت خودروهای تمام الکتریکی متعدد در دست اجرا دارد تا با عرضهٔ آن‌ها، تصویر خود را به یک خودروساز دوست دار محیط‌زیست در بین مردم تغییر داده و دوباره اعتماد آن‌ها را جلب کند. ازجملهٔ این خودروهای پاک تمام الکتریکی می‌توان به ون e-Crafter، ون کوچک Budde-e و همین هاچ‌بک کانسپت جدید اشاره کرد.
 
 معرفی کانسپت الکتریکی فولکس‌واگن پیش از نمایش رسمی در پاریس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: