کد خبر: ۶۸۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۹۹۶
کیک سمبل شادی است و همانطور که شما هم می دانید در تمام مراسم های عروسی وجود دارد. اما آیا می دانید که ظاهر کیک های عروسی از گذشته تا کنون چه تغییری کرده اند؟
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها: کیک سمبل شادی است و همانطور که شما هم می دانید در تمام مراسم های عروسی وجود دارد. اما آیا می دانید که ظاهر کیک های عروسی از گذشته تا کنون چه تغییری کرده اند؟

 ویدیو: کیک عروسی، از 1916 تا حال
 
در گذشته در جشن عروسی بجای کیک، نان عروسی مرسوم بود. داماد یک نان بزرگ در دست می گرفت. یک تکه از آن را می خورد و بقیه را خرد خرد می کرد می کرد و بر سر عروس فرو می ریخت. مهمانان خرده های نان ریخته شده را جمع کرده و می خوردند با این نیت که برایشان خوشبختی بهمراه بیاورد.
 
به مرور زمان در عروسی ها کیک جای نان را گرفت و رسم خرده نان ریختن به فراموشی سپرده شد.
 
از آن پس تاکنون نیز ظاهر کیک های عروسی تغییرات زیادی کرده است، به عنوان مثال کیک های یک طبقه جایشان را به کیک های چند طبقه دادند و کیک های رنگی جای کیک های سفید را گرفتند.
 
 ویدیو: کیک عروسی، از 1916 تا حال
 
ویدیو: کیک عروسی، از 1916 تا حال 
 
ویدیو: کیک عروسی، از 1916 تا حال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: