کد خبر: ۶۸۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۷۹۵
سرپرست موقت تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته جانشینی منصور پورحیدری را یکی از افتخارات زندگی خود دانست.
مجیدی: جانشینی منصورخان یکی از افتخارات زندگی من استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،فرزاد مجیدی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من هم مانند خیلی از استقلالی‌ها به عیادت منصورخان رفتم. این کار وظیفه من بود و از مردم ایران می‌خواهم برای سلامتی او دعا کنند. آقای پورحیدری در تاریخ استقلال یک شخصیت مهم است که یک بار در آسیا به‌عنوان بازیکن و یک بار هم به‌عنوان سرمربی قهرمان شده است. او در استقلال یک اسطوره واقعی است.

 

وی در ادامه افزود: فصل گذشته این افتخار را داشتم که یک نیم‌فصل شاگردی او را کنم و جانشینی منصورخان به‌عنوان سرپرست موقت استقلال، یکی از افتخارات بزرگ زندگی من به شمار می‌آید. برای منصورخان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر چه زودتر به خانه اش برگردد.

 

مجیدی در پاسخ به این پرسش که در مورد وضعیت استقلال چه نظری دارد، گفت: نظری در مورد وضعیت استقلال ندارم. فقط معتقدم این تیم نیاز به آرامش دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: