کد خبر: ۶۸۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
تعداد بازدید: ۱۱۶۲
درپی برخی شایعه‌های مطرح‌شده درباره وخامت حال استاد محمدرضا شجریان و نگرانی علاقه‌مندان و جامعه فرهنگی نسبت به این اخبار، همایون شجریان توضیحاتی درباره حال پدرش ارائه کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: درپی برخی شایعه‌های مطرح‌شده درباره وخامت حال استاد محمدرضا شجریان و نگرانی علاقه‌مندان و جامعه فرهنگی نسبت به این اخبار، همایون شجریان توضیحاتی درباره حال پدرش ارائه کرد.

از صبح امروز (هفتم مهرماه) شایعاتی مبنی به وخامت حال استاد شجریان در شبکه‌های مجازی و برخی رسانه‌ها پخش و موجب نگرانی گروهی از دوستداران این استاد شده است.

حال استاد محمدرضا شجریان خوب است

اما همایون شجریان - خواننده و فرزند استاد شجریان - این شایعه‌ها را رد کرد و گفت: حال پدر در این روزها نسبتا خوب و روبه بهبود است. خوشبختانه روند درمانی ایشان نیز زیر نظر پزشکان ادامه دارد.

او با اشاره به ضعف جسمانی استاد و عدم تحرک مناسب، افزود: پدر در حال حاضر نیاز به فیزیوتراپی دارد و امیدواریم به‌زودی بتوانند روند عادی زندگی خودشان را پیدا کنند و به فعالیت‌های عادی برگردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: