کد خبر: ۶۸۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۷۶۹
علی دایی:
من از تیم مهره گان اطلاعات زیادی ندارم اما همه تیم ها برای ما محترم هستند.
به گزارش خبرداغ،علی دایی در نشست خبری پیش از بازی مقابل مهره گان دره شهر اظهار داشت: مطمئنا جام حذفی برای ما مهم است و از روز اول می خواستیم جام حذفی را با قدرت شروع کنیم و فینالیست این مسابقات شویم. من از تیم مهره گان اطلاعات زیادی ندارم اما همه تیم ها برای ما محترم هستند.

 

وی افزود: این تیم دست و پا بسته نیست. و مطمئنم که فردا بازی سختی داریم. انشاالله که بتوانیم پیروز شویم. ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و فردا با تمام قوا و قدرت این بازی را انجام می دهیم.

 

سرمربی نفت تهران درباره بازی تیم های لیگ برتر با حریفان لیگ یک و دویی ادامه داد: مطمئنا همه این تیم ها قابل احترام هستند و این تیم ها با تمام توان می آیند و بازی خوبی را انجام می دهند و این بیشترین خطر را درست می کند. تیم ما خوب تمرین کرده است.

 

وی درباره تعطیلات لیگ برتر گفت: مطمئنا این وقفه به ضرر تیم ما است. بعد از اردوی خوبی که داشتیم در سه بازی هفت امتیاز گرفتیم. اگر در داور بازی با پیکان پنالتی تیم ما را می گرفت ما 9 امتیاز می گرفتیم اما فوتبال همین است. باید با شرایط خود را وفق دهیم. برنامه خوبی تنظیم کردیم. شرایط خیلی سخت است. با نظر شما موافق نیستم که ما نتایج فوق العاده ای گرفتیم. ما تقریبا متوسط به بالا بودیم. بچه ها زحمت زیاد کشیدند اما پتانسیل تیم ما بیشتر از این است و می توانستیم بهتر از این بازی کنیم. انشاالله سعی می کنیم که روند رو به رشد مان را ادامه دهیم و بهتر از این کار کنیم. باید بگویم که من فراموش کردم بگویم که در سالروز درگذشت هادی نوروزی یکی از اسطوره های پرسپولیس و فوتبال ایران و یکی از دوستان خودم است. خدا رحمتش کند.

 

دایی درباره برنامه 90 تیم نفت جزو تیم های شگفتی ساز چند هفته اخیر اعلام کرده افزود: ما خودمان را به بالایی سپردیم. ما کار خودمان را انجام می دهیم. خود من بیشتر دارم از لحاظ فنی کار می کنم. کادر فنی خیلی به من کمک می کند. بهتر از این می توانیم بشویم. خود من هم اعتقاد دارم که باید روز به روز بهتر شویم. با توجه به پتانسیلی که داریم اگر مشکل خاصی پیش نیاید. اگر روند عادی اش را طی کند ما انشاالله این فصل خبرهای خوبی داریم و رتبه خوبی در جدول کسب می کنیم.

 

وی درباره جذب دروازه بان خارجی گفت: ما دروازه بان خارجی که آوردیم اعتقاد داریم که باید از دروازه بان خودمان بهتر باشد. اگر قرار باشد که دوازه بان خارجی بیاورم و قرار باشد او را روی نیمکت بنشانم فایده ای ندارد. دروازه بان دوم ما بهتر از دروازه بان خارجی ما است. نادر صفرزایی را داریم که بسیار عالی است. در دروازه مشکلی پیش نمی آید. با تمریناتی که غلامپور می دهند الان عالی هستند و مطمئنا به این موضوع بسنده نمی کنیم و سعی می کنیم کسی را بیاوریم که به درد ما بخورد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: