کد خبر: ۶۸۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۴۵۴
رییس فراکسیون امید مجلس دهم گفت: «نهی رهبری» به عملکرد احمدی‌نژاد برمی‌گردد چراکه درمورد عملکرد رییس دولت‌های نهم و دهم سوال‌های جدی وجود دارد و احمدی‌نژاد و مسئولان نزدیک به او باید نسبت به اختلاس‌هایی که انجام گرفته و مشکلات فراوان مالی، پاسخگو باشند.

عارف: نهی رهبری به عملکرد دولت قبل مربوط است/ احمدی‌نژاد پاسخگوی مسائل مالی دولت خود باشدبه گزارش خبرداغ؛ محمدرضا عارف در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به نهی رهبری از حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات تصریح کرد: فرمایش‌های مقام معظم رهبری در همه امور فصل‌الخطاب است و هم آقای احمدی‌نژاد و هم دیگران باید نسبت به اجرای این فرمایش‌ها پایبند باشند.

او با بیان این‌که مهمترین مسئله در انتخابات اردیبهشت‌ماه سال آینده حضور پرشور مردم است، گفت: فکر می‌کنم با روندی که در پیش است، شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

رییس فراکسیون امید در مجلس دهم خاطرنشان کرد: آن‌چه مسلم است، «نهی رهبری» به عملکرد احمدی‌نژاد برمی‌گردد چراکه درمورد عملکرد رییس دولت‌های نهم و دهم سوال‌های جدی وجود دارد و احمدی‌نژاد و مسئولان نزدیک به او باید نسبت به اختلاس‌هایی که انجام گرفته و مشکلات فراوان مالی و اقتصادی که به‌وجود آمده، پاسخگو باشند.

رییس مجمع نمایندگان تهران همچنین با اشاره به تذکر یکی از نمایندگان عضو هیات رییسه فراکسیون امید که با استناد به گفته‌های دادستان دیوان محاسبات از محکومیت مالی قطعی ۴۸ هزار میلیارد تومانی دولت‌گذشته که ۱۲ هزار میلیارد تومان آن مربوط به شخص احمدی‌نژاد است، خبر داد و گفت: قطعاً‌ درباره چنین تخلف‌هایی بررسی‌های لازم انجام شود و امیدواریم در فضایی کارشناسی همه عملکردها بررسی شود و درصورتی که خطایی به وقوع پیوسته، با آن برخورد شود.

عارف در پاسخ به این سوال که آیا فراکسیون امید قصد دارد به این تخلف‌ها ورود کند،‌ گفت: البته هنوز به‌صورت رسمی به این مباحث ورود نکرده‌ایم، اما بی‌شک مقابله با فساد یکی از مهمترین اولویت‌های فراکسیون است، چراکه کشور گرفتار این مسائل است و فکر می‌کنم در همه بخش‌ها، ازجمله در دولت‌ها باید این مسائل با جدیت مورد بررسی قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: