کد خبر: ۶۸۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۶۹۲
به دلیل حمایت از سه باشگاه پرطرفدار به‌ باشگاه‌های دیگر ظلم می‌کنند؛
عضو هیات‌مدیره باشگاه سیاه جامگان اعلام کرد با سربلندی به کمیته اخلاق خواهد رفت.
به گزار ش خبرداغ،محمد رویانیان در خصوص لغو سامانه 3040 و اینکه باشگاه‌های دیگر باید زیرشاخه سامانه 3090 که متعلق به 3 باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی است، باشند مصاحبه شدیدی کرد و به همین دلیل از سوی کمیته اخلاق دعوت به حضور در جلسه‌ای شده است.

 

وی در خصوص اینکه چرا این مصاحبه را انجام داد و آیا دعوت کمیته اخلاق را خواهد پذیرفت، اظهار داشت: «دلیل انجام مصاحبه من کاملا مشخص بود و انتظار داشتم باشگاه‌های دیگر نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند. آنها چرا حاضرند درآمدشان کمتر شود آن هم به خاطر آنکه باشگاه‌های دیگر به مشکل مالی بر نخورند. مگر چه تفاوتی بین آن 3 باشگاه با بقیه وجود دارد. ما درآمد ماهیانه خوبی داشتیم و می‌توانستیم بخش عمده‌ای ار هزینه‌های‌مان را پرداخت کنیم اما نمی‌گذارند.»

 

عضو هیات‌مدیره باشگاه سیاه جامگان ادامه داد: «سامانه‌ای به‌عنوان 3040 ایجاد شده بود و ما و دیگر باشگاه‌ها داشتیم با آن کار می‌کردیم. اگر دوستان نمی‌خواهند که یک باشگاه خصوصی روی پای خودش بایستد و می‌خواهند زمین بخورد خیلی شفاف بگویند. واقعا تعجب می‌کنم که باشگاه‌های دیگر چرا سکوت کرده‌اند. از فدراسیون هم تعجب می‌کنم. چرا به خاطر صحبت‌های دیگران یک سامانه را تعطیل می‌کنند و به همراه اول اجازه نمی‌دهند که به صورت مستقیم با ما و تمامی باشگاه‌های لیگ برتری کار کنند.»

 

او افزود: «مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در این میان مقصر است و نباید اجازه دهد عدالت زیرسوال برود. من با کمال میل از اینکه برایم پرونده بسازند، استقبال می‌کنم. مگر با پرونده‌سازی علیه محمد رویانیان مشکلات فوتبال ایران حل می‌شود. اصل ماجرا باید درست شود. ریشه کار را نسوزانید. چرا باید به دلیل حمایت از سه باشگاه پرطرفدار به سبب هواداران زیادی که دارد به باشگاه‌های دیگر ظلم کنید. من یقین دارم با رفتن باشگاه‌های دیگر در زیرشاخه‌های 3090 عملا درآمدمان نصف می‌شود.»

 

رویانیان تاکید کرد: «با سربلندی به کمیته اخلاق می‌روم و در جلسه و جلسه‌هایی که قرار است داشته‌ باشیم، شرکت می‌کنم. من تمام تلاشم را خواهم کرد تا حق‌ و حقوق باشگاهی که در آن کار می‌کنم را بگیرم. حال باشگاه‌های دیگر دوست دارند سکوت کنند و حرفی نزنند، به خودشان مربوط است.»

 

او درباره اینکه چه شد پیشنهاد باشگاه سیاه‌جامگان را برای حضور در هیات مدیره این باشگاه پذیرفت، بیان داشت: «شرایط این باشگاه برای من مساعد بود و از طرفی دلم هم برای فوتبال تنگ شده بود. باشگاه سیاه‌جامگان به عنوان یک باشگاه خصوصی اهداف مشخصی دارد و من هم تلاش می‌کنم تا به موفقیت‌های این باشگاه کمک کنم. البته اگر دوستان بگذارند و راه‌های درآمدزایی ما را به خاطر منافع باشگاه‌‌های دیگر از بین نبرند.»

آنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: