کد خبر: ۶۸۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۴۱۴۰

نماینده مردم اراک در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، خواستار حفظ و ارتقاء منزلت و جایگاه فرهنگیان به ویژه بازنشستگان و به وجود آوردن شرایطی برای افزایش حقوق فرهنگیان مطابق با تورم شد.

به گزارش ایسنا، سیدمهدی مقدسی در تذکر شفاهی با طرح این پرسش که چرا استان مرکزی زادگاه بنیانگذار ایران آخرین مقصد دولت تدبیر و امید است؟ گفت: حداقل انتظار این است که با اختصاص اعتبارات کافی به ویژه برای اتمام جاده‌ها و بیمارستان‌های نیمه کاره استان جبران مافات شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: اخیرا خبری در خصوص آماده تحویل بودن 600 دستگاه واگن توسط شرکت واگن‌سازی اورال روسیه منتشر شده که در صورت صحت با روح حاکم بر اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد؛ بنابراین انتظار تجدید نظر اساسی در این رابطه داریم؛ در غیر این صورت از ابزار قانونی مجلس استفاده می‌کنیم.

وی بی‌توجهی وزارت جهادکشاورزی به خرید تضمینی کشمش از باغداران را مورد انتقاد قرار داد و افزود: انتظار اقدام عاجل برای رفع دغدغه باغداران را دارم.

مقدسی از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست تا هر چه سریعتر مصوبات ستاد ویژه اقتصاد مقاومتی درباره رفع مشکلات کارخانجات اراک را اجرا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
0
این نوبخت که هردفعه صحبت میکنه تورم را1درصدکاهش داده وبه 8درصدرسانده است درحالی که تورم واقعی درحدود30درصدوبالاتراست.گوشت،مرغ،برنج وشکرو.....باافزایش ناگهانی قیمت مواجه بودندامادولت چشمش رابشته وخودش رابه خریت زده است.البته حتمابرای آنهامجانی می رسددیگه که تورم رااحساس نمی کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
0
همه تذکر میدهند کی عمل میکنه؟
معلم
Germany
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
ماشاالله بردولت تدبیرو امید هرروزتو رم کاهش و مردم هر روز بیشتر در رفاه هستند مسولین یا خبر از بازار ندارند یا همه چیزشان مجانی بدستشان میرسد
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
در کل خوشحالم تا به حال در هیچ انتخاباتی شرکت نکردم. از این دولت ها و نماینده ها چیزی به ما نمیرسه
محمد باقر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
یعنی 6/5درصد؟
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
فکری به حال هزینه های سرسام اور پزشکی برای بازنشستگان بیچاره کنید اندوسکوپی جراحی هزینه های مزخرف و نا عادلانه ی دندان پزشکی بیمارستان ها سونوگرافی و......
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
نرخ تورم که مسوولین اعلام می کنن واقعی نیست.
لال
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
حق فرهنگیان همان هست که میدهند در تحصن شرکت کردیم و برایمان در حراست پرونده ساختن و حقوق برای همه کمی افزایش داشت به خاطر ما و نباید به ترسوها اضافه میشد معلمان زندانی برای دفاع از حق شما تو زندان هستن و شما اسمتان را معلم گذاشتید ؟؟ چگونه دفاع از حق و گرفتن حق را به کودکان اموزش میدهید شما حقتان از این هم کمتر است شما ننگ معلمان واقعی هستید. ترسوهای بزدل به خاطر 300 هزار تومن نیومدن حالا اعتراض کنید به جایی نمی رسید .
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
0
معلم وآموزش هیچ ارزشی درحکومت های ما ندارند
علي
-
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
0
1- چراوزيرآموزش وپرورش رواستيضاح نكرديد. 2-مگرشمانماينده ملت نيستيد مگرهفته قبل نميخواستيد وزيررو استيضاح كنيد چي شد چه بده بستانهايي روانجام داديد .
3-فكركنم تومملكت بيست تا اداره مثل آموزش وپرورش داريم نميدونم چراحق حقوق بازنشسته كارمندان مثل سايرادارجات پرداخت نميشه .4- اگرحقوق فرهنگيان مطابق تورم افزايش پيدا ميشه حقوق نظاميان وآموزش وپرورش روكه باسابقه 10دارن روباسايرارگانها مثل پتروشيمي ،مخابرات ،برق ،آب،گازمقايسه كنيد.فقط افسوس ميخورم كه مملكت روسپردن به شماها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
0
دولت تدبیر و امید یا دولت دروغ وفریب
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
0
به داد فرهنگيان برسيد بخدا از بس از نزديكانمان قرض كرديم كه ديگر ارزشي برامون نمونده والا دانش آموزان هم برامون ارزش قايل نمي شن ازبس ما رو با لباس هاي چند ساله ديده اند.27 ساله سابقه دارم به ماه محرم سوگند هنوز نتوانستم يه دست كت شلوار براي خودم بخرم .والا مسولين جاتون جهنمه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: