کد خبر: ۶۸۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۸۲۵
مهاجم استقلال که با کلی سر و صدا با این تیم قرارداد امضا کرد،
به گزارش خبرداغ به نقل از بانک ورزش: مهاجم استقلال که با کلی سر و صدا با این تیم قرارداد امضا کرد، با شروع فصل کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرده است. آرش افشین نه تنها در بازی‌های اخیر استقلال جایی در ترکیب اصلی این تیم نداشته است بلکه در 4 بازی اخیر تیمش حتی در لیست 18 نفره هم حضور نداشته است تا این شائبه به وجود بیاید که علیرضا منصوریان تمایلی به فعالیت این بازیکن ندارد.
 
در روزهایی که آرش افشین دورتر از همیشه از ترکیب اصلی قرار دارد، گفته می‌شود حتی صحبت‌هایی مبنی بر بازگشتش به فولاد هم به وجود آمده است که البته به نظر می‌رسد منصوریان چنین تصمیمی درباره او ندارد.  افشین به خاطر مصدومیت طولانی مدت و البته مشکلات سربازی‌اش مدت‌ها از سطح اول فوتبال دور بوده است و در واقع منصوریان دوست ندارد درباره این بازیکن ریسک کند. منصوریان برای افشین تمرینات ویژه‌ای را در نظر گرفته است تا این بازیکن با آمادگی کامل به تمرینات استقلال برگردد. شاید این مهاجم نیمکت نشین هم جزو گزینه‌های خروجی استقلال در نیم فصل باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: