کد خبر: ۶۸۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۸۲۰
ایرانی ها خاطره خوبی از حضور هموطن شان مقابل یوونتوس دارند.
به گزارش خبرداغ به نقل از بانک ورزش: ایرانی ها خاطره خوبی از حضور هموطن شان مقابل یوونتوس دارند. وقتی مهدوی کیا با پیراهن هامبورگ مقابل فوق ستاره های آن زمان یوونتوس قرار گرفت و توانست 4 - 4 بازی را مساوی کند. ستاره هایی مثل زین الدین زیدان، ادوین ون درسار، الکس دل پیه‌رو،‌ ادگار داویدز، کونته، فیلیپو اینزاگی و ....

یوونتوس در آن بازی با گل های ایگور تودور و دو گل اینزاگی در مقابل تک گل آنتونی یبوآه سه بر یک پیش بود که درخشش خیره کننده مهدوی کیا آغاز شد.

موشک هامبورگ در دقیقه ۶۵ گل دوم تیمش را وارد دروازه فن‌درسار کرد و ۷ دقیقه بعد  یک پنالتی از چیرو فرارا گرفت تا گلر پنالتی زن شان - هانس یورگ بوت - بازی را به تساوی بکشاند. این پایان کار نبود و در دقیقه 82 کیا یک پاس گل به نیکو کواچ داد تا بازی در عین ناباوری با برتری هامبورگ ادامه یابد.

در دقیقه 88 پنالتی ای که مدافع هامبورگ به یووه تقدیم کرد سبب شد ستاره ایتالیایی این تیم هت تریک کند و بازی آنچنان که باید به کام آلمانی ها نشود.

حالا یک ایرانی دیگر این شانس را دارد تا مقابل یوونتوس بزرگ قرار بگیرد. علی کریمی، هافبک سابق سپاهان با دیناموزاگرب این شانس را دارد تا در لیگ قهرمانان اروپا برابر تورینی ها بدرخشد.

درست که کرانچار، کریمی را به دینامو برد و حالا نقشی در این تیم ندارد اما با توجه به حضور دستیار کرانچار در راس کادر فنی، کریمی همچنان شانس حضور در این بازی را دارد.

دیدار دو تیم امشب ساعت 22:15 برگزار می‌شود.

یووه در اولین بازی خود در خانه مقابل سویا با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شده بود و دینامو زاگرب در اولین بازی خود مقابل لیون با نتیجه 3 بر صفر شکست خورده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: