کد خبر: ۶۸۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۶۹۴
سرمربی تیم السیلیه قطر اعلام کرد به دلیل عملکرد نه چندان مطلوب هافبک بحرینی در ادامه فصل قصد تغییر این بازیکن با هافبک آسیایی دیگری را دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: در حالی روز گذشته اخباری مبنی بر پیشنهاد رسمی دو باشگاه قطری به بختیار رحمانی، هافبک استقلال تهران مطرح بود، امروز سرمربی تیم السیلیه از تغییر لژیونر آسیایی خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خبر داد اگرچه رحمانی صراحتا اعلام کرد که پیشنهاد از کشور قطر دارد اما او قصد دارد در استقلال بماند.

مدیر برنامه‌های این بازیکن ادعا کرد که بختیار رحمانی شاید نیم فصل به کشور قطر برود و حالا از کشور قطر اخباری در رسانه‌ها منتشر شده که باشگاه السیلیه به دنبال تغییر در لژیونر آسیایی خود است.

سامی الطرابلسی، سرمربی السیلیه قطر در مصاحبه اختصاصی در روزنامه الشرق قطر تایید کرد که به دنبال جایگزینی مناسب به جای لژیونر آسیایی خودشان است.

سرمربی السیلیه درباره تغییر در لژیونرهای تیمش عنوان کرد: ما 4 لژیونر در تیم خود داریم. گریگور از رومانی و لوی از کامرون دو مدافع ما هستند و در دو بازی اخیر عملکرد خوبی داشتند و من از عملکرد آنها رضایت دارم. در نتیجه ما نیاز داریم تا دو لژیونر میانی و حمله خود را تغییر دهیم. فوزی عایش از بحرین و ایفولو از کامرون دو لژیونری هستند که ما به اندیشه تغییر در آنها هستیم.

وی افزود: منتظر می‌مانیم تا این دو لژیونر در ادامه فصل تا نقل و انتقالات زمستانی عملکردشان تغییر می‌کند. در صورت عدم تاثیر گذاری هر دو را تغییر می‌دهیم و جایگزینی مناسب برای آنها جذب خواهیم کرد.

به گزارش فارس،با توجه به اینکه پیش از این مطرح شده بود که باشگاه قطری به دنبال فسخ قرارداد لژیونر آسیایی خود است با این سخنان سرمربی السیلیه این اخبار تایید شد زیرا فوزی عایش سهمیه آسیایی السیلیه است که عملکرد خوبی نداشته است.روز گذشته این خبر مطرح شد که بختیار رحمانی دو پیشنهاد از تیم های قطری دارد که یکی از آنها ام صلال است و به نظر می‌رسد تیم دوم که خود رحمانی چندان تمایلی به افشای نامش ندارد السیلیه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: