کد خبر: ۶۸۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۶۲۸
باراک اوباما رییس جمهور فعلی ایالات متحده قصد دارد هفته آینده (سوم اکتبر) مستند «قبل از سیل» (Before the Flood) به تهیه‌کنندگی لئوناردو دی کاپریو را در محوطه کاخ سفید به نمایش درآورد و در ادامه با بازیگر برنده اسکار گفت‌وگویی با محوریت تغییرات آب و هوایی داشته باشد.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب‌سایت آی ‌سینما: باراک اوباما رییس جمهور فعلی ایالات متحده قصد دارد هفته آینده (سوم اکتبر) مستند «قبل از سیل» (Before the Flood) به تهیه‌کنندگی لئوناردو دی کاپریو را در محوطه کاخ سفید به نمایش درآورد و در ادامه با بازیگر برنده اسکار گفت‌وگویی با محوریت تغییرات آب و هوایی داشته باشد. در واقع، دیدار اخیر اوباما از جشنواره هنری «جنوب از جنوب غربی» که در آستین تگزاس برگزار شد، الهام‌بخش او برای راه‌اندازی رویدادی مشابه با عنوان جشنواره ایده، هنر و اندیشه در محوطه خارجی کاخ سفید بوده است که با همکاری «بنیاد فیلم امریکا» در مقر ریاست جمهوری این کشور برگزار و به صورت زنده پوشش داده می‌شود.



به گزارش «ایندیپندنت»، اولین جشنواره هنری کاخ سفید با نمایش فیلم «قبل از سیل» به تهیه‌کنندگی دی کاپریو در تاریخ سوم اکتبر (12 مهر) برگزار می‌شود. در مناظره‌ای که در ادامه نمایش فیلم برگزار خواهد شد اوباما و بازیگر 41 ساله درباره تغییرات آب و هوایی به گفت‌وگو می‌نشینند. در این نشست همچنین غول‌های سینما و سیاست و دکتر کاترین هی‌هو دانشمند اقلیم‌شناس حضور خواهند داشت.

جشنواره ایده، هنر و عمل کاخ سفید که عنوان «جنوب از محوطه جنوبی» (SXSL) برایش انتخاب شده و الهام گرفته از جشنواره «جنوب از جنوب غربی» (SXSW) است، با مشارکت بنیاد فیلم امریکا برگزار خواهد شد. صفحه رسمی کاخ سفید در توییتر با انتشار این خبر، از مردم امریکا درخواست کرده آستین بالا بزنند و به شیوه خودشان راهی برای ایجاد تغییرات مثبت در این کشور بیابند.

بسیاری از رسانه‌های خبری پیش‌بینی کرده‌اند در صورتی که فردی مثل دونالد ترامپ به مقام ریاست جمهوری امریکا برسد، برگزاری رویدادهای اینچنینی را باید برای همیشه به دست فراموشی سپرد.  مستند «قبل از سیل» به تازگی در چهل و یکمین جشنواره فیلم تورنتو روی پرده رفت و با استقبال روبه‌رو شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: