کد خبر: ۶۸۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۷۲۲
سردرگمی طارمی برای حمایت از یکی از دو سرمربی خارجی؛
مهاجم ملی پوش پرسپولیس بر سر دو راهی قرار گرفته و نمی‌داند از کدام مربی اش حمایت کند.
به گزارش خبرداغ،مهدی طارمی با اینکه خیلی دیر به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شد، اما برانکو ایوانکوویچ بعد از گذشت 4 هفته او را فیکس بازی داد.

 

اتفاقا طارمی هم روز به روز آماده‌تر شد و در بازی مقابل سپاهان با 2 گلی که زد هم باعث کسب 3 امتیاز مهم شد و هم خودش را 3 گله کرد.

 

او که انگار با انگیزه بالایی برای ادامه روند رو به رشد فصل قبل خود تلاش می‌کند، در حال حاضر در اردوی تیم‌ملی در ارمنستان است و در بازی روز جمعه پرسپولیس در جام حذفی هم مثل دیگر ملی‌پوشان این تیم حضور ندارد.

 

همین مساله به تازه‌ترین دلیل برانکو برای انتقاد از تعطیلی‌های طولانی مدت لیگ تبدیل شده است. موضوعی که در این چند وقت اخیر چالش اصلی مربیان لیگ برتری و تیم‌ملی بوده ‌است.

 

سرمربی پرسپولیس هم در تازه ترین مصاحبه خود گفته وظیفه باشگاه‌ها تربیت بازیکنان و فرستادن آنها به تیم‌ملی است اما او بعد از این حرف یک اما آورده و بعد از این اما، نارضایتی از دوری طارمی آن هم در مقطعی از زمان که آمادگی او داشت روز به روز بیشتر می‌شد.

 

گویا طارمی به سوژه اصلی اختلاف میان کی‌روش و برانکو تبدیل شده است. طارمی هم بر سر دو راهی قرار گرفته و نمی‌داند از کدام مربی حمایت کند. یک طرف بازی در تیم ملی است و سوی دیگر حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس.

ایران ورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: