کد خبر: ۶۸۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۸۵۸
بختیار در راه فولاد؛
ستاره نیمکت نشین استقلال از یک تیم پیشنهاد دارد ولی نام تیم خواهانش را اعلام نکرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در روزهای اخیر یک شایعه بزرگ پیرامون باشگاه استقلال شنیده می شود، شایعه جدایی احتمال بختیار رحمانی از این تیم.

 

گفته می شود که از یک طرف رحمانی از نیمکت نشینی ها در چند بازی این فصل که احتمال دارد در هفته های آتی به دلیل ترافیک بازیکنان دوباره دامنگیرش شود، ناراحت است و از طرف دیگر از فشار زیادی که در استقلال تحمل می کند، خسته شده است. ضمن اینکه به خاطر کاهش هزینه های گزاف استقلالی ها در نقل و انتقالات، احتمال جدایی رحمانی افزایش یافت.

 

بر همین اساس دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برای این ستاره نیمکت نشین از قطر پیشنهاد رسیده و احتمالا به زودی استقلال را ترک خواهد کرد.

 

گفته می شود که یک باشگاه قطری به بختیار پیشنهاد خوبی داده و بازیکن استقلال هم در حال حاضر در حال سبک سنگین کردن این پیشنهاد است. این تابستان هم قبل از انتقال بختیار از تراکتورسازی به استقلال، این بازیکن دودل بود که پیشنهاد نجومی تیم های عربی را بپذیرد یا به تیم محبوبش یعنی استقلال بپیوندد اکنون اما به نظر می رسد که بختیار پس از چند ماه از تصمیم خود پشیمان شده و این احتمال وجود دارد که در نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن درصدد جدایی از استقلال برخواهد آمد.

 

مدیربرنامه های بختیار پیشنها قطر را تاید کرده و عجیب تر اینکه در قرارداد او بندی وجود دراد که در صورت پیشنهاد خارجی می تواند از استقلال برود.

 

از سوی دیگر یکی از شایعاتی که در مورد بختیار شکل گرفته، احتمال بازگشت این بازیکن به تیم سابقش فولاد است که در آن از محبوبیت بالایی هم برخودار است. البته این شایعه خیلی زود با واکنش منفی سرمربی فولاد روبرو شد.

 

گزارش منابع خبری اما نشان می دهد که جدی ترین پیشنهاد در خصوص رحمانی به علاقمندی فولادی ها برای برگرداندن او به اهواز مربوط می شود و بعید است که سر از قطر در بیاورد.

 

رحمانی که با سر و صدای زیاد و هزینه ای قابل توجه به استقلال پیوست به یک نیمکت نشین تبدیل شده و فرشید اسماعیلی جای او در ترکیب اصلی بازی می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: