کد خبر: ۶۸۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۱۸۸۵
اعلام خبر جدایی برد پیت و آنجلینا جولی باعث واکنش برخی نزدیکان آنها هم شده است. با این حال آنجلینا جولی هدف حمله مستقیم یکی از نزدیک ترین دوستان «جنیفر آنیستون» قرار گرفته است.
حمله نزدیک ترین دوست آنیستون به بر آنجلینابه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه هفت صبح: اعلام خبر جدایی برد پیت و آنجلینا جولی باعث واکنش برخی نزدیکان آنها هم شده است. با این حال آنجلینا جولی هدف حمله مستقیم یکی از نزدیک ترین دوستان «جنیفر آنیستون» قرار گرفته است. حتما خبر دارید زمانی که برد پیت و آنیستون با هم رابطه داشتند، ناگهان سر و کله آنجی پیدا شد و پیت جنیفر را رها کرد.

ظاهرا جدایی جولی از پیت بهترین بهانه را در اختیار دوستان آنیستون گذاشته تا از او انتقام بگیرند. «چلسی هندلر» یک یاز همین افراد است. او که 12 سال و به گفته خودش به احترام جنیفر آنیستون در مورد جدایی برد پیت و ازدواج با جولی سکوت کرده بود با رسانه ای شدن خبر طلاق این دو تصمیم گرفته سکوتش را بشکند.

او که تاک شوهای هفتگی در شبکه نتفلیکس دارد در آخرین برنامه اش با لحنی شوخ به جولی و پیت تاخت که دوستش را رنجانده بودند: «برد پیت و جولی همیشه می گفتند تا زمانی که همه مردم ازدواج نکنند، آنها ازدواج نخواهند کرد. من ولی همیشه می گفتم تا این دو از هم طلاق نگیرند ازدواج نمی کنم! بنابراین حالا آماده پذیرفتن همه خواستگارهایم هستم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: