کد خبر: ۶۸۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
تعداد بازدید: ۹۶۷
کیا سول 2017 پیش از آنکه برای فروش در پایان امسال در اروپا آماده شود در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی خواهد شد و البته هم‌اکنون اطلاعات کاملی از این خودرو در دسترس بوده و می‌دانیم که با پیشرانه‌ی بنزینی جدیدی عرضه خواهد شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: کیا سول 2017 پیش از آنکه برای فروش در پایان امسال در اروپا آماده شود در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی خواهد شد و البته هم‌اکنون اطلاعات کاملی از این خودرو در دسترس بوده و می‌دانیم که با پیشرانه‌ی بنزینی جدیدی عرضه خواهد شد.

 به‌روزرسانی‌های کیا سول 2017

پیشرانه‌ی 1.6 لیتری T-GDI که در قلب Cee’d و Pro Cee’d GT می‌تپد در این خودرو بکار رفته و سول فیس لیفت را به قدرتمندترین مدلی بدل خواهد کرد که تا کنون تولید شده است. قدرت 201 اسب بخاری این پیشرانه از طریق گیربکس 7 سرعته ی دوکلاچه ی جدید به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

 به‌روزرسانی‌های کیا سول 2017

شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این خودرو 7.5 ثانیه بوده و سقف سرعت آن نیز 196 کیلومتر در ساعت اعلام شده است. برای متوقف کردن سول قدرتمندتر از ترمزهای بزرگ‌تری بهره گرفته شده و راننده‌ها می‌توانند حالت‌های نرمال، اکو و اسپورت را در نمونه‌ی فیس لیفت شده‌ی سول انتخاب کنند.

 به‌روزرسانی‌های کیا سول 2017

به منظور اطمینان از برجسته‌تر شدن این نسخه بهبودهای ظاهری مثل چراغ‌های قرمز در سپر جلوی برجسته‌تر، جلوپنجره‌ی بازنگری شده، دو خروجی اگزوز و رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچی با طراحی 10 پره در خودرو به چشم می‌خورند.

 به‌روزرسانی‌های کیا سول 2017

جذابیت طراحی داخل خودرو نیز سرایت کرده و شاهد طراحی رنگی متمایز با پوشش چرم مشکی و دوخت‌های نارنجی و فرمان D شکل هستیم.

 به‌روزرسانی‌های کیا سول 2017

کل مدل‌های سول 2017 از ارتقا یافتگی‌هایی نظیر سپرهای متفاوت، چراغ‌های جلوی HID، جلوپنجره‌ی دماغه‌ی ببر به‌روز شده و چراغ‌های عقب بازنگری شده سود می‌برند.

داخل کابین همچنین صفحه لمسی رنگی 5.7 یا 8 اینچی موجود بوده و سیستم اطلاعات سرگرمی قابلیت هماهنگی با اپل کارپلی و اندروید اتو را دارد.

 به‌روزرسانی‌های کیا سول 2017

سول 2017 همچنین دارای دوربین پشتی، پورت USB جدید در عقب، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم در 8 جهت و برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران است. مدل‌هایی که از گیربکس دوکلاچه استفاده می‌کنند انتخاب‌کننده‌ی حالت رانندگی را نیز با خود ارائه می‌کنند. تشخیص نقاط کور به همراه هشدار ترافیک پشت برای اولین بار به این خودرو اضافه شده‌اند.
 
 به‌روزرسانی‌های کیا سول 2017
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: