کد خبر: ۶۸۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۵۵۶
بعید نیست که احمدی‌نژاد همانطور که در جریان معاون‌اولی مشایی و حکم رهبری، ناراضی و 11 روز خانه‌‌نشین شد، این‌بار نیز برخلاف توصیه رهبری عمل کند.
بعد از انتشار خبر نهی احمدی‌نژاد از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از سوی رهبر انقلاب، حامیان و اطرافیان وی، در واکنش‌ها اعتراضی به این موضوع نشان دادند که چندان از این مسئله راضی نیستند. 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب با اینکه از مدتی پیش خبر توصیه رهبر انقلاب به احمدی‌نژاد درباره عدم نامزدی وی در انتخابات منتشر شده بود اما یاران احمدی‌نژاد می‌گفتند که این خبر غیرواقعی و فضاسازی روانی رقبای انتخاباتی وی است. اما انتشار توضیحات صریح رهبر انقلاب در ابتدای درس خارج فقه‌شان، پایانی بود بر تکذیب‌های حامیان احمدی‌نژاد.

احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری 96 نامزد می‌شود؟+تصویر

با این حال شواهد نشان می‌دهد که برخی هواداران رئیس دولت‌های نهم و دهم تمایلی ندارند که این توصیه صریح رهبر انقلاب را بپذیرند. چه‌آنکه نوع انعکاس بیانات رهبر انقلاب در سایت‌های هوادار احمدی‌نژاد نیز گویای این مسئله است.

سایت دولت بهار، از سایت‌های حامی محمود احمدی‌نژاد با تیتر «حالا بعضی گفتند آقا دستور دادند، امر کردند، نه، گفتیم صلاح نمی‌دانیم» بیانات رهبر انقلاب درباره جلسه خصوصی ایشان و احمدی‌نژاد درباره انتخابات ریاست‌جمهوری 96 و توصیه به وی مبنی بر عدم کاندیداتوری در این انتخابات را پوشش داده است.

برهمین اساس، باید صبر کرد و دید رفتارهای احمدی‌نژاد و حامیانش در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه خواهد بود. زیرا بعید نیست که احمدی‌نژاد همانطور که در جریان معاون اولی مشایی و حکم رهبری، ناراضی و 11 روز خانه‌‌نشین شد، این‌بار نیز برخلاف توصیه رهبری عمل کند.

تیتر یک سایت احمدی‌نژادی پس از بیانات رهبر انقلاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
2
من هم وقتی نقل قول شنیدم گفتم این شایعه ست.اما وقتی رسانه های معتبر رسانه ایش کردند با شوق و ذوق قبول کردم .چون به درایت رهبری هیچ شکی ندارم.و همچنین به احمدینژاد هم بیشتر از پیش اعتقاد پیدا کردم و انشالله در سال 96 کاندید مورد نظر خودم را انتخاب می کنم و یک رای خود را با خوشحالی به صندوق آرا می اندازم.طرفداران احمدینژاد اعتراضی به این تصمیم رهبری نکردند اگر می امد اون شما بودید که با اعتراض تون می خواستید جو 88را چندبرابر در این مملکت سال 96 متشنجتر کنید.احمدینژادی ها سال 96 همه پرشورتر از قبل پای صندوق ها هستند چون کشور و دین و رهبرشون را دوست دارند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: