کد خبر: ۶۸۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۶۳۶
هیچ یک از دو تیم فینالیست نشده اند؛
نکته قابل توجه برای دوستداران فوتسال این است که روسیه هم می خواهد مثل ایران طلسم نیمه نهایی جام جهانی را بشکند.
به گزارش خبرداغ،روسیه حریف ایران در مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال تا به حال سه مرتبه به این مرحله رسیده اما هنوز نتوانسته به فینال برسد.

 

ما هم که آخرین بار در جام جهانی 1992 هنگ کنگ و با مربیگری محمد مایلی کهن به نیمه نهایی این رقابت ها رسیده بودیم حالا مثل روسیه به دنبال شکستن طلسم صعود به فینال هستیم.

 

تیم ملی ایران در جام جهانی فوتسال 1992 هنگ کنگ با نفراتی همچون بهزاد غلامپور، محسن گروسی، اکبریوسفی، آرش نوآموز و علی اصغر مدیروستا (پاس تهران)، حمید بابازاده، صادق ورمزیار و محمود سجادی (استقلال تهران)، سید مهدی ابطحی (وحدت)، مجید صالح و اصغر اکبری (کشاورز) و سعید رجبی (گسترش) حضور داشتند که در پایان این مسابقات ابطحی عنوان فنی ترین بازیکن جام جهانی را به خود اختصاص داد و سعید رجبی هم با زدن 17 گل آقای گل این رقابت ها شد.

 

گفتنی است بازی ایران و روسیه برای راهیابی به فینال جام جهانی 2016 ساعت سه و نیم بامداد چهارشنبه (پس فردا) در شهر مدلین کلمبیا برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: