کد خبر: ۶۸۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۲۴۵۸
موز به دلیل داشتن پتاسیم ضد سرطان بوده و برای ماهیچه‌ها بسیار مفید است. موز خاصیت خونسازی در بدن دارد و برای افراد کم خون و لاغر بسیار مفید است.
به گزارش خبرداغ به نقل از فردا،در این مطلب به شما طرز تهیه یک موزی خوشمزه را به نقل از فودفا آموزش می‌دهیم.
 
طرز تهیه یک دسر موزی متفاوت
 
مواد لازم برای تهیه دسر موز و کره بادام زمینی برای ۲ نفر:
۲ عدد موز

۳ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

خرده های کاکائو

طرز تهیه دسر موز و کره بادام زمینی:
در ابتدا موزها رو خرد کرده و به مدت ۴ ساعت در فریزر می‌گذاریم سپس به همراه کره بادام زمینی مخلوط می‌کنیم. در ادامه پس از ریختن مواد مخلوط در لیوان، خرده‌های کاکائو رو اضافه می‌کنیم. نوش جان و لذت ببرید!

خواص مواد غذایی اصلی:
موز به دلیل داشتن پتاسیم ضد سرطان بوده و برای ماهیچه‌ها بسیار مفید است. موز خاصیت خونسازی در بدن دارد و برای افراد کم خون و لاغر بسیار مفید است. موز جوشانده سبب قطع شدن خونریزی می‌شود. موز با عسل ضعف بدن را از بین می‌برد. موز برای رشد بدن بسیار مفید است و…

بادام سبب کاهش بیماری‌های قلبی می‌شود. آنتی اکسیدان است. برای لاغری مفید است. ضد سرطان است. سبب کاهش قند خون می‌شود. موجب استحکام استخوان می‌شود. به دلیل داشتن پروتئین و آهن و ویتامین‌های مختلف انرژی بدن را تامین می‌کند و …
 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: