کد خبر: ۶۸۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۴۶۹
در تمام دنیا ایرانی ها موفق ترین افراد هستند؛
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: «افتخاری که فوتسال ایران به دست آورد نشان داد ایرانی ها از چه توانمندی هایی برخوردارند.»
به گزارش خبرداغ،امیر قلعه نویی در خصوص صعود تیم ملی فوتسال کشورمان به جمع 4 تیم برتر جام جهانی اظهار داشت: «امروز خوشحال تر از هر روزی هستم زیرا بچه های باغیرت فوتسال ایران موفق شدند با غلبه بر پاراگوئه به مرحله نیمه نهایی جام جهانی صعود کنند. جا دارد این موفقیت را به جامعه فوتسال به ویژه سرمربی زحمتکش این تیم و بازیکنان توانمند تیم ملی تبریک بگویم.»

 

وی در ادامه گفت: «بنده بارها به خود شما گفته ام که در تمام دنیا ایرانی ها موفق ترین افراد هستند و در حوزه های مختلف در بحث هنر، صنعت و علم همیشه نام ایرانی ها شنیده می شود. لذا باید ایمان بیاوریم که ایرانی حتی در سخت ترین شرایط و با وجود کمبودهای فراوان می تواند موفقیت به دست آورد.»

 

قلعه نویی بیان داشت: «عملکرد خوب فوتسال ایران در جام جهانی و صعود به نیمه نهایی ثابت کرد که می توان بدون سر و صدا و جار و جنجال به موفقیت رسید. ضمنا این را هم بار دیگر به اثبات رساند که مربیان ایرانی مثل همین آقای ناظم الشریعه در سخت ترین شرایط حداکثر انرژی خود را می گذارند و موفق می شوند.»

کاپ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: